Po dwóch godzinach ścigania się w 8-godzinnym wyścigu w Bahrajnie la Toyota TS050 Hybryda nr 7 Kamui Kobayashi, powiązany z Mike'a Conwaya i Jose Marii Lopeza, prowadzi ostatnią imprezę Mistrzostw Świata w 2019 rokuWytrzymałość 2019-2020.
Japończyk wyprzedza Gustavo Menezesa nr 13 R1 – Rebellion Racing o około czterdzieści sekund i o ponad minutę drugą Toyotę nr 8 z Brendon Hartley.
Numer 7 natychmiast przejął kontrolę nad wyścigiem podczas procedury startowej naznaczonej incydentem na zakręcie nr 2 pomiędzy Ginetta G60-LT-P1 nr 5 – Team LNT Charliego Robertsona i Rebellion R13 n°1 – Rebellion Racing autorstwa Bruno Senny.
W tym momencie Robertson stracił kontrolę nad swoim prototypem na początku tury i uderzył Sennę, a dwa czołowe LM P1 odjechały. Uboczna ofiara zdarzenia, Sébastien Buemi (Toyota TS050 nr 8) nie był w stanie uniknąć kontaktu i w wyniku tego wypadku stracił kilka pozycji, zanim awansował w hierarchii.
Ferrari trzymaj kurs
En GTE Pro, la Ferrari 488 GTE n°51 d’Alessandro Pier Guidi et James Calado pointe en tête, après avoir résisté au départ à l’attaque de la Porsche 911 RSR n°91 de Gianmaria Bruni – Richard Lietz.
Agresywny przy pierwszym hamowaniu, ale odepchnięty przez Piera Guidiego, Bruni mimo to zobaczył Kévina Estre (Porsche 911 RSR nr 92), Marco Sorensena (Aston Martin Vantage nr 95) i Miguel Molina (Ferrari 488 nr 71) wykorzystali tę lukę, aby wyprzedzić byłego oficjalnego kierowcę Ferrari.
Ten ostatni zdążył jednak jeszcze przed pierwszymi seriami zatrzymania odzyskać przewagę nad Moliną i zająć 4. miejsce w kategorii. Za numerem 51 znajdują się obecnie dwa Porsche nr 92 i nr 91, a za nimi plasuje się Aston Martin nr 97 Alexa Lynna i Maxime Martina.
Wyraźnie zmieniona strategia, model nr 95 Sorensen – Thiim spadł na ostatnie miejsce w tej kategorii.
W LM P2, United Autosports, z numerem 07 Oreca 22 z Albuquerque – Hanson – di Resta prowadzi wyścig, podczas gdy Aston Martin Vantage – Aston Martin Racing z numerem 98 z Gunn – Turner – Dalla Lana dominuje w kategorii GTE-Am.
W tej kategorii należy zwrócić uwagę, że Porsche 911 RSR nr 56 – Team Project1, które zajęło drugie miejsce, wróciło do pudełka, oczywiście z powodu problemów z układem wydechowym.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)