Il va falloir attendre encore un peu avant de voir Toyota sous la menace de la concurrence visiblement. Pourtant les adversaires étaient nombreux à Sebring avec les premières apparitions de Cadillac et Vanwall, ou encore les retours de Porsche et Ferrari oprócz Peugeot obecny już przez część poprzedniego sezonu.
Wyniki prologu Sebring z zeszłego weekendu mówią same za siebie. Pomimo bardzo trudnego pola, GR010 zdominował konkurencję, uzyskując 3 z 4 najlepszych czasów pierwszego pobytu na Florydzie w tym roku WEC. W sumie oba japońskie Hypercary przejechały łącznie 587 okrążeń i przejechały ponad 3.500 kilometrów, nie napotykając najmniejszych problemów. Dobry znak dla 1000 mil Sebring w ten piątek.
« W Sebring wszystko poszło dobrze, – cieszy się kierowca N°7 ale także główny zespół Toyoty Kamui Kobayashi. Testy wyszły dobrze, a czasy okrążeń wyglądają nieźle, ale oczywiście to był tylko test, wyścig będzie zupełnie inny. Musimy zobaczyć, co możemy poprawić.
W tym roku mamy nowych przeciwników, ale w rzeczywistości zadanie pozostaje takie samo podczas testów. Musimy znaleźć własne tempo i skupić się na przygotowaniu samochodu do najlepszych ustawień. "
Jeśli Kamui Kobayashi słusznie jest ostrożny, Toyota wydaje się jednak mieć przewagę nad konkurentami. Japoński producent, nieco zbyt samotny od początku ery Hypercar w 2021 r., może być trudny do pokonania w tym roku, a przynajmniej w Sebring podczas pierwszego wyścigu kampanii.
CZYTAJ TAKŻE > Toyota kończy Prolog podwójnym problemem Peugeota
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)