Toyota odzyskuje kontrolę nad operacjami

Godzinę od bramki Toyota GR010 Hybrid nr 8 prowadzi debaty przed stadionemAlpine A480 nr 36.

opublikowany 01/05/2021 à 18:42

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

Toyota odzyskuje kontrolę nad operacjami

Prawdopodobnie rozstrzygnęła się przedostatnia godzina wyścigu, tutaj, na Spa-Francorchamps. Więc mając na uwadze, Kamui Kobayashi est sorti de la piste à 17h34 au volant de la Toyota n°7. S’il a laissé les rênes de l’épreuve à l’Alpine A480 nr 36, ten ostatni musiał się zatrzymać i przepuścić inny GR010 Hybrid, a mianowicie numer 8 będący obecnie w rękach Kazuki Nakajima.

Japończyk ma 40 cali przewagi nad Brazylijczykiem André Négrao i zmierza w stronę zwycięstwa, nawet jeśli podczas kolejnego przejazdu do boksów będzie musiał odnotować 5 przystanków więcej za to, że wcześniej został niebezpiecznie wypuszczony przez swoich mechaników.

W LM P2 wyścig zostaje wznowiony. Prowadzący od początku załoga United Autosports Oreca z numerem 22 będzie musiała obserwować przejazd z powodu nieprzestrzegania przepisów zgodnie z przepisami Full Course Yellow. W ten sposób odrodziła się nadzieja dla dwóch siódemek Joty, która obecnie monopolizuje pozostałe dwa stopnie tymczasowego podium.

En GTE Pro, en revanche, la Porsche 911 RSR-19 n°91 de Kévin Estre-Neel Jani n’a pas trop de souci à se faire, puisqu’elle possède 21 » et une minute d’avance sur les Ferrari 488 GTE Evo nr 51 i nr 52.

Wreszcie, w GTE Am, lejce nr 488 83 GTE Evo firmy Rovera-Nielsen-Perrodo nadal trzyma wodze przedAston Martin Vantage AMR nr 33 firmy TF Sport i Porsche 911 RSR-19 Dempsey-Proton Racing nr 88.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz