Prawdopodobnie rozstrzygnęła się przedostatnia godzina wyścigu, tutaj, na Spa-Francorchamps. Więc mając na uwadze, Kamui Kobayashi est sorti de la piste à 17h34 au volant de la Toyota n°7. S’il a laissé les rênes de l’épreuve à l’Alpine A480 nr 36, ten ostatni musiał się zatrzymać i przepuścić inny GR010 Hybrid, a mianowicie numer 8 będący obecnie w rękach Kazuki Nakajima.
Japończyk ma 40 cali przewagi nad Brazylijczykiem André Négrao i zmierza w stronę zwycięstwa, nawet jeśli podczas kolejnego przejazdu do boksów będzie musiał odnotować 5 przystanków więcej za to, że wcześniej został niebezpiecznie wypuszczony przez swoich mechaników.
W LM P2 wyścig zostaje wznowiony. Prowadzący od początku załoga United Autosports Oreca z numerem 22 będzie musiała obserwować przejazd z powodu nieprzestrzegania przepisów zgodnie z przepisami Full Course Yellow. W ten sposób odrodziła się nadzieja dla dwóch siódemek Joty, która obecnie monopolizuje pozostałe dwa stopnie tymczasowego podium.
En GTE Pro, en revanche, la Porsche 911 RSR-19 n°91 de Kévin Estre-Neel Jani n’a pas trop de souci à se faire, puisqu’elle possède 21 » et une minute d’avance sur les Ferrari 488 GTE Evo nr 51 i nr 52.
Wreszcie, w GTE Am, lejce nr 488 83 GTE Evo firmy Rovera-Nielsen-Perrodo nadal trzyma wodze przedAston Martin Vantage AMR nr 33 firmy TF Sport i Porsche 911 RSR-19 Dempsey-Proton Racing nr 88.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)