Zakłócony przez deszcz i samochody bezpieczeństwa, pierwszy czterogodzinny wyścig w historii WEC nie przyniosło żadnych zaskakujących rezultatów. Przynajmniej w LM P1.
Si l’écart à l’arrivée entre les deux Toyota TS050 Hybrid n’est que de 1 »9, la victoire revient à la n°7 de Mike'a Conwaya-Kamui Kobayashi-José Maria Lopez wystartował z pole position. Podium uzupełnia Rebellion #3 of Loic Duval-Pipo Derani-Nathanaël Berthon, który w szczególności odnosi korzyści z problemów mechanicznych napotykanych w siostrzanym samochodzie, ale który nigdy nie stanowił realnego zagrożenia dla Japończyków.
#7 @Toyota_Hybrid @pechito37 @kamui_kobayashi @Mikeconway26 wygrywa sezon otwierający sezon 8 na @Silverstoneuk.#4hSilverstone #WEC pic.twitter.com/rULHf1ppQZ
- WEC (@FIAWEC) 1 września 2019 r.
Pomiędzy błądzeniem koła, kontaktem i opuszczeniem drogi Ginetty były mniej widoczne. Pierwszy, numer 5 Robertsona-Hanleya-Orudzheva, dojechał na piątym miejscu, pięć okrążeń za pierwszym LM P2.
Ten ostatni, czyli nikt inny jak Oreca 07 firmy Cool Racing, który nie ominął swojego debiutu w WEC odnosząc zwycięstwo. Alexandre Coigny doznał lekkiej kontuzji po wczorajszym wypadku WIĄZY, nr 42 prowadził duet w składzie: Antonin Borga i Mikołaj Lapierre.
Cooool! Pierwszy wyścig WEC, pierwsze zwycięstwo #42 @coolracingleman w klasie LMP2! Gratulacje, @Nico_Lapierre, #AntoninBorga!#4hSilverstone #WEC pic.twitter.com/0WM7aCsnpk
- WEC (@FIAWEC) 1 września 2019 r.
Dzięki ostatniej sztafecie ataku Thomasa Laurenta z Signatech Alpine na ostatnim okrążeniu kradnie drugie miejsce Racing Team Nederland, co zapewnia mu pierwsze podium w Mistrzostwach ŚwiataWytrzymałość.
W GTE Pro Ferrari partait favori. Mais la n°71 a été contrainte à l’abandon suite à un contact avec une Ginetta, et la n°51 a notamment été victime d’une crevaison. Une aubaine pour Porsche, qui repart d’Angleterre avec un doublé emmenée par la n°91 de Lietz-Bruni, qui a précédé la n°92 des champions sortants, Estre et Christensen. L’Aston Martin Podium uzupełnia Vantage AMR nr 97 z Lynn-Martin.
Najlepszy ruch #4HSilverstone jak dotąd @Ale_PierGuidi który obejmuje prowadzenie w LMGTE-Pro na 55 minut przed końcem. Chcemy więcej! #WEC #4HSilverstone @FerrariRaces @AFCorse pic.twitter.com/7KoxKrOa8w
- WEC (@FIAWEC) 1 września 2019 r.
Wreszcie François Perrodo i Emmanuel Collard w przekonujący sposób powrócili do GTE Am, wygrywając wraz z Nicklasem Nielsenem w bolidzie nr 488 AF Corse Ferrari 83 GTE. A to poprzez zdominowanie w szczególności Astona Martina Vantage AMR Dalla Lana-Gunn-Turner i Ferrari 488 GTE n°70 MR Racing Beretta-Ishikawa-Cozzolina, zajmując trzecie miejsce.
Znajdź w numerze AUTO 2232tygodniowo, w sprzedaży w poniedziałkowy wieczór w wersji cyfrowej i w środę w kioskach, analiza WEC na Silverstone przeprowadzona przez naszego specjalnego korespondenta.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)