WEC / 6 Hours of Spa – Rebelia chce łaskotać Audi

Zespół Rebellion Racing, który nie miał szczęścia w Sebring, chce, aby stało się to w najbliższy weekend podczas 6 Hours of Spa, drugiej rundy WEC.

opublikowany 02/05/2012 à 08:54

Villemanta

0 Zobacz komentarze)

WEC / 6 Hours of Spa – Rebelia chce łaskotać Audi

Le 17 mars dernier aux 12 Heures de Sebring, la Lola-Toyota n°12 du Rebellion Racing filait vers une superbe troisième place quand une défaillance de la pompe à essence en décida autrement, au grand dam de Nicolas Prost, Nicka Heidfelda i Neela Janiego. W najbliższy weekend podczas 6 Hours of Spa szwajcarska drużyna będzie chciała się zemścić, pokazując jednocześnie zalety nowego zestawu aerodynamicznego B12/60. Nowość, którą zamówiło sześciu pilotów 24 godziny Le Mans (16–17 czerwca) mogli testować 18 i 19 kwietnia na hiszpańskim torze w Walencji. Różnice w porównaniu do wersji 2011? Z przodu maska, rozdzielacz, dyfuzor i reflektory skorzystały na intensywnym rozwoju technologii CFD i tunelu aerodynamicznego. Inne elementy aerodynamiczne zostały poprawione, aby poprawić wydajność samochodu. Ponadto Lola zastosowała różne rozwiązania kompozytowe, aby zmniejszyć ciężar niektórych elementów nadwozia. W związku z nowymi aktualizacjami aerodynamicznymi opracowano także nowe zawieszenia, a także nowy wlot powietrza i poprawioną skrzynię powietrzną, aby zoptymalizować osiągi silnika Toyoty RV8KLM.

Pierwszy cel na ten piątek: ustanowienie piątego najlepszego czasu w kwalifikacjach za czterema niedotykalnymi Audi. Ale nie jestem pewien, czy Oak Racing, zespół Pescarolo i zespoły prowadzące HPD nie słyszą tego w ten sposób. „Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością zobaczenia, jak nasze samochody będą się zachowywać dzięki nowym osiągnięciom aerodynamicznym i technicznym, podkreśla Bart Hayden, menadżer zespołu Rebellion Racing. Jesteśmy pewni siebie ze względu na znaczny postęp, jaki poczyniliśmy dzięki pracom rozwojowym prowadzonym w Walencji. Tor w Spa jest zawsze wyzwaniem i ściganie się na nim to prawdziwa przyjemność, jest wymagający i techniczny, a kierowcy go uwielbiają. Naszym celem jest dobry wynik w wyścigu i zdobycie jak największej liczby punktów w mistrzostwach... idealnie wśród fabrycznych diesli i hybryd diesli Audi! » Bez wątpienia ambicja i pewność siebie są niezbędne w szwajcarskiej drużynie.

0 Zobacz komentarze)

Paul Ricard – Wyścig 1 PCCF 2024