WEC – FP1: Porsche, Audi i Toyota w tej samej sekundzie na Silverstone

Podczas pierwszej bezpłatnej sesji treningowej do 6-godzinnego wyścigu na Silverstone Porsche ustanowiło najlepszy czas. Ale Audi i Toyota nie są daleko.

opublikowany 18/04/2014 à 14:52

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

WEC – FP1: Porsche, Audi i Toyota w tej samej sekundzie na Silverstone

1'44"042, taki czas ustalił dziś rano Marc Lieb podczas pierwszej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem na Silverstone, rundą otwierającą mistrzostwa świata.Wytrzymałość 2014. L’Allemand, qui sévit au volant de la Porsche 919 Hybrid qu’il partage avec Romain Dumas et Neel Jani, a prouvé qu’il avait bien compris le mode d’emploi d’un prototype, lui qui vient tout droit du GT. Attention cependant, les adversaires de la marque de Stuttgart ne sont pas loin, puisque l’Audi R18 e-tron quattro n°1 de Di Grassi-Duval-Kristensen et la Toyota TS040 Hybryda nr 8 Sébastien Buemi-Anthony Davidson-Mikołaj Lapierre podążaj odpowiednio za 0”428 i 0”619.

Pierwszą piątkę uzupełniają Audi R18 e-tron quattro nr 2 autorstwa Tréluyera-Fässler-Lotterera (+0”675) i Toyota TS040 Hybrid nr 7 Alexandra Wurza-Stéphane’a Sarrazina-Kazuki Nakajima (+1 »024). Porsche 919 Hybrid nr 20 Marka WebberaBrendon Hartley-Timo Bernhard jest szósty z wynikiem 1”115.

Załoga G-Drive Racing Morgan-Nissan nr 26, powierzona Romanowi Rusinovowi, Olivierowi Pla i Julienowi Canalowi, ustanowiła czas referencyjny w LM P2, a Rosjanin pokonał 5,890 km angielskiego toru w 1'51'004. Podąża za numerem 03 Oreca 27 SMP Racing z Minassian-Mediani-Zlobin (+0”739).

W kategorii GTE Pro dominuje Porsche, numer 911 91 RSR firmy Pilet-Bergmeister-Tandy (1'58"981), poprzedzający numer 92 Lietz-Makoweicki-Holzer. Na trzecim miejscu, przy 1”538, znajdujemy Ferrari 458 Italia nr 51 autorstwa Bruni-Vilandera. Pierwszy Aston Martin Vantage, numer 97 w Mücke-Turner, jest szósty z wynikiem 2”872.

Wreszcie trio Stephen Wyatt-Michele Rugolo-Sam Bird (Ferrari 458 Italia nr 81) wyróżniło się w GTE Am, a Brytyjczyk podpisał kontrakt na 2'01" 210, spadając z 911. Porsche 88 RSR Proton Competition do 0". 813 .

Zbiórka o 16:55 na drugiej bezpłatnej sesji treningowej.

0 Zobacz komentarze)