Dzięki czasowi 1:23"570 Porsche 919 Hybrid nr 17 autorstwa Timo Bernharda-Brendon Hartley-Mark Webber wspiął się na szczyt listy czasów podczas trzeciej sesji treningowej 6-godzinnego wyścigu Fuji, szóstej rundy zawodów WEC. Firma z Zuffenhausen zadała podwójny cios, ponieważ numer 18 Romaina Dumasa-Neela Jani-Marca Lieba następuje z wynikiem 0”383. Jeśli pierwszą trójkę uzupełni Audi R18 e-tron quattro nr 7 Marcela Fässlera-André Lotterera-Benoîta Tréluyera, pierwszy przedstawiciel klanu Ingolstadt będzie tracił do czasu referencyjnego 1 sekundy.
LM P1 z czterema pierścieniami wydawały się mniej żywe niż wczoraj. Obydwa Toyota TS040 Hybrid nawet stanął pomiędzy dwoma Niemcami. Załóżmy jednak, że wszystko wróci do normy już niedługo, podczas kwalifikacji.
W prywatnym LM P1, jeśli dwa Rebellion R-One przejmą CLM P1/01, ten ostatni będzie miał uzasadnione ambicje, aby wykazać się w wyścigu, ponieważ szwajcarska drużyna ponownie doświadczyła problemów ze swoim numerem 13, zatrzymała się z boku utworu na koniec sesji.
W LM P2 najlepszy czas osiągnęli Gibson 015S firmy Strakka Racing, za kierownicą których zasiadają Danny Watts, Nick Leventis i Jonny Kane. W czasie 1:31"028 trzej Brytyjczycy wyprzedzili 0. KCMG Oreca 2 z trio Richard Bradley-Matt Howson-Nick Tandy o 05"47, a dwaj Ligier JS P0-Nissany z G-Drive o 3 „2. Wyścigi.
Wreszcie Porsche zadało podwójny cios w GTE, dominując w Pro dzięki numerowi 91 Michaela Christensena-Richarda Lietza (1'39"191) i Am dzięki numerowi 77 Patrickowi Long-Patrickowi Dempseyowi-Marco Seefriedowi (1 '40" 203). Jednak w tych dwóch kategoriach różnice w stosunku do konkurencji są bardzo duże.
Teraz czas na kwalifikacje, które rozpoczną się o 6:40 czasu francuskiego.
Skomentuj ten artykuł! 0