WEC – Fuji: Porsche odpowiada Audi

Ustanawiając najlepszy czas drugiej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem Fuji, Porsche ustanowiło punkt odniesienia dla tego pierwszego dnia. Ale Audi jest bardzo blisko.

opublikowany 09/10/2015 à 10:08

Dupuis

  Skomentuj ten artykuł! 0

WEC – Fuji: Porsche odpowiada Audi

1'24"460, to jest czas podpisany przez Porsche 919 Hybrid nr 17 z trio Timo BernhardaBrendon Hartley-Mark Webber podczas drugiej sesji treningowej przed 6-godzinnym wyścigiem Fuji, szóstej rundzie zawodów WEC. To nowe odniesienie tego pierwszego dnia, tej płyty wymazującej z półek 1’24”497 od André Lotterera kilka godzin wcześniej. W pełni niemiecki pojedynek fałszywych braci z grupy VW dotrzymuje zatem wszystkich swoich obietnic.

Podczas tej ostatniej sesji Audi R18 e-tron quattro nr 7, które André Lotterer dzieli z Marcelem Fässlerem i Benoîtem Tréluyerem, zajęło drugie miejsce ze stratą zaledwie 0 sekundy, tuż przed drugim 383 Hybrid Romaina Dumasa-Neela Janiego-Marca Lieba, które znajduje się tylko 919 »0 za znacznikiem odniesienia. Obydwa Toyota TS040 Hybrid ma rozmiary 1”7 i 2”6, a przewaga jest numerem 1.

Również w prywatnym LM P1 walka zapowiada się interesująco, ponieważ CLM P1/01-AER zdołał przedostać się pomiędzy dwa Rebellion R-One.

G-Drive zamierza w LM P2 kontynuować swoją dynamikę. Zwycięzca 6-godzinnego wyścigu w Austin w połowie września, Ligier nr 2 JS P26 Sama Birda-Juliena Canala-Romana Rusinova, ukończył najszybsze okrążenie w czasie 1:32”131. To wynik o 0” lepszy od zajmującego drugie miejsce KCMG Oreca 8 z numerem 05, prowadzonego przez Richarda Bradleya, Nicka Tandy'ego i Matta Howsona. Przypominamy, że oba samochody walczą w klasyfikacji generalnej tej kategorii, a Ligier nr 47 Derani-Gonzalez-Yacaman, trzeci w sesji, o krok od dech w piersiach.

Ferrari objął władzę w GTE Pro dzięki 458 Italia nr 51 Gianmarii Bruni-Toni Vilanderowi, któremu przypisano najlepszy czas 1:39:922. Czołowe trio uzupełnia siostrzany samochód Jamesa Calado-Davide Rigona iAston Martin nr 95 Nygaard-Sorensen, który wyprzedza dwa Porsche 911 RSR.

Wreszcie w GTE Am nowym punktem odniesienia jest Aston Martin Vantage nr 96 należący do Francesco Castellacci-Liam Griffin-Stuart Hall z czasem 1:40”706. Brytyjska piękność wyprzedziła Larbre Compétition Corvette C7.R Roda-Ruberti-Sylvest, który uzyskał najlepszy czas dzisiejszego ranka, oraz Porsche 911 RSR nr 77 Dempsey-Long-Seefried.

Jutro o godzinie 2:50 (czasu francuskiego) odbędzie się trzecia darmowa sesja treningowa. Kwalifikacje rozpoczną się o godzinie 6:40.

Skomentuj ten artykuł! 0

Aby przeczytać także

komentarze

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz