Od czasu ogłoszenia konwergencji w styczniu, na marginesie 24-godzinnego wyścigu w Daytona, ACO iIMSA – zwłaszcza za pośrednictwem swoich menedżerów technicznych Thierry’ego Bouveta i Simona Hodgsona – nadal działają w cieniu… i w drodze wideokonferencji, odkąd Stany Zjednoczone zamknęły swoje granice.
Jeśli często mówi się, że najtrudniej znaleźć ostatnie dziesiątki, to do dopracowania pozostałoby już tylko kilka szczegółów. Tym samym producenci rzeczywiście powinni otrzymać „ostateczną” wersję rozporządzenia LMDh w nadchodzących dniach, a niektórzy z nich domagali się rozpoczęcia prac nad nim lub przedstawienia projektu zarządowi.
Wśród nich są zapewne Peugeot – uruchomiono projekt Le Mans Hypercar mais qui n’exclut pas de changer son fusil d’épaule – et Porsche, qui a encore fait part de son intérêt par le biais du responsable de ses programmes sportifs usine Pascal Zürlinden :
« Pan Michael Steiner, członek zarządu, poprosił nas o przeprowadzenie badania, aby zobaczyć, co można zrobić, potwierdza to drugie, potwierdzając to, co ten sam Michael Steiner oświadczył w naszych felietonach (patrz Ah nr 2253). Porsche poważnie to rozważa, ale żadna decyzja nie została podjęta. Do chwili obecnej rozporządzenie (tzw.LMDh. Nota redaktora) nie została opublikowana, ale myślę, że opóźni się o kilka dni, ponieważ ACO i IMSA pracują zdalnie. »
Chodź, już prawie jesteśmy na miejscu...
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)