Perturbée par la pluie, la séance d’essai nocturne du prologue a permis à la Porsche 919 Hybrid n°1 de retrouver le sommet de la feuille des temps grâce à un tour du circuit de Monza bouclé en 1’31 »666. Le meilleur chrono de cette première journée est donc toujours à mettre au crédit de Mike'a Conwaya (Toyota TS050 Hybrid n°7), auteur d’un 1’31 »332 cet après-midi.
Pierwszą trójkę wieczoru uzupełniają Porsche 919 Hybrid z numerem 2 (+0 »157) i Toyota TS050 Hybrid z numerem 8 (+0 »304), które wyprzedzają swój siostrzany samochód.
Najlepszy czas w LM P2 uzyskała ekipa Vaillante Rebellion, której numer 13 w Beche-Heinemeier Hansson zanotował okrążenie z czasem 1:41"467. Obydwa wyprzedza Oreca 07 szwajcarskiej drużyny Alpine A470, ten Dumas-Menezes-Rao był szybszy niż Ragues-Negrao-Panciatici.
Dwa Porsche 911 RSR zdominowały rywalizację w GTE, zajmując dwa pierwsze miejsca, a numer 92 pary Christensen-Estre pokonał okrążenie w czasie 1'58"247. Trzecie miejsce przed nim zajmuje Ford nr 66 z Pla-MückeAston Martin nr 95.
W GTE Am na tor wyjechało jedynie Porsche 911 RSR z numerem 86. Pogoda dała się we znaki, a zawodnicy nie chcieli ryzykować. Tylko 13 samochodów uzyskało czas podczas tej nocnej sesji. Należy pamiętać, że CLM P1/01 nr 4 zespołu ByKolles Racing w końcu opuścił swoje pudełko po ukończeniu trzech okrążeń.
Do zobaczenia jutro na drugim i ostatnim dniu Prologu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)