Jak informowaliśmy Państwa w numerze AUTOhebdo 2002, Audi R18 e-tron quattro zmieni klasę ERS z 2 na 4MJ na obrót do 24 godziny Le Mans, czyli energię ponad 200 kW (czyli 272 KM).
Chociaż inżynierowie z Ingolstadt zoptymalizowali przepływ powietrza w LMP1, mechanika nie została pozostawiona na boku, aby stawić czoła coraz ostrzejszej konkurencji. V6 TDI będzie zarówno wydajniejszy (558 KM), jak i bardziej ekonomiczny przy spadku zużycia szacowanym na 2,5% w porównaniu do 2014 r. Całkowita waga wyniesie 870 kg.
„Nadal jesteśmy daleko od zbadania możliwości, jakie dają rewolucyjne regulacje obowiązujące w LMP1. Nadal jest miejsce na wiele zmian”– podkreślił Jörg Zander, nowy dyrektor ds. inżynierii w Audi Sport. „Oczekujemy, że rozwój technologiczny wywrze odpowiednią presję ze strony czterech zaangażowanych obecnie producentów. W tym sezonie znacznie poprawimy czasy, zużywając mniej. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)