Po decyzji o rezygnacji z ESR-H w nowym R18 e-tron quattro, Wolfgang Appel, szef rozwoju projektu LMP1 w Audi Sport, potwierdził w numerze AUTO z 1953 r.tygodniowo (zostanie opublikowany dziś wieczorem w wersji cyfrowej) jego rejestracja w najniższej klasie ERS, o wartości mniejszej niż dwa megadżule w 24 godziny Le Mans (14 i 15 czerwca), które będą proporcjonalne na pozostałych torach Mistrzostw.
Przedstawiciel marki Ingolstadt również skorzystał z okazji i zwiększył pojemność swojego obowiązującego od 6 roku V2011 TDI. Pojemność diesla wzrośnie z 3,7 l do 4 l. Zaprezentowane zostanie ostateczne malowanie niemieckich LMP1-H jutro w Le Mans.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)