Nowy pakiet aerodynamiczny dla 919 Hybrid wydaje się więcej niż udany. Porsche zdominował kwalifikacje do 6-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring zabezpieczając dwa pierwsze miejsca na starcie. Pole position zdobyli Romain Dumas i Marc Lieb na pozycji nr 18 ze średnim czasem 1:36” 473, przed numerem 7, na którego czele stanęli Mark Webber i Timo Bernhard, zaledwie o 17 setnych.
Audi obwinia cios ponieważ jego dwa R18 e-tron quattro są o ponad sekundę za referencją. Numer 8 Lucasa di Grassi i Olivera Jarvisa wyprzedza numer 3 Benoîta Tréluyera i André Lotterera o 7 dziesiąte. Co się tyczy Toyota, dwa TS040 są opóźnione o ponad 2 sekundy, nr 1 z Sébastien Buemi oraz Anthony Davidson poprzedzający numer 2 Stéphane'a Sarrazina i Alexandra Wurza.
KCMG zdobyło pole position w LMP2 z Oreca 05-Nissanem Matthew Howsona i Nickiem Tandym uzyskali czas 1'46"132, czyli ponad 3 dziesiąte przewagi nad Ligierem JS P2-Nissan nr 26 z G-Drive Racing Sam Bird i Julien Channel . Signatech zamyka pierwszą trójkę w tej kategorii zAlpine A450b pilotowany przez Vincenta Capillaire'a i Nelsona Panciatici.
Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Ferrari z AF Corse byli najszybsi w GTE Pro podczas kwalifikacji do 6-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring (Niemcy). Gianmaria Bruni i Toni Vilander wywalczyli pole position w Ferrari z numerem 51 ze średnim czasem 1'54"275, wyprzedzając swoich kolegów z drużyny Jamesa Calado i Davide Rigona z miejsca 71 o pół dziesiątej.
Aston Martin zajął 3. miejsce z numerem 95 Christoffera Nygaarda i Marco Sorensena, czyli o 2 dziesiąte sekundy od wzorca, przed dwoma Porsche 911 RSR z Team Manthey. SMP Racing zdobyło pole position w GTE Am z Ferrari nr 72 Shaytara-Bertoliniego-Basova, który uzyskał średni czas 1:56”528.
Start 6-godzinnego wyścigu na torze Nüburgring odbędzie się jutro o 13:XNUMX.
Skomentuj ten artykuł! 0