WEC – Porsche pewne siebie przed Szanghajem

Po pokonaniu Audi w Fuji, Porsche bez obaw przyjedzie do Szanghaju, nawet jeśli producent ze Stuttgartu będzie musiał kontynuować naukę.

opublikowany 29/10/2014 à 13:13

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

WEC – Porsche pewne siebie przed Szanghajem

Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Porsche 919 Hybrid n’ont pas démérité à Fuji (Japon) puisque la n°20 de Timo Bernhard, Mark Webber et Brendon Hartley stanął na ostatnim stopniu podium przed siostrzanym samochodem Romaina Dumasa, Neela Janiego i Marca Lieba. Ten występ pozwolił niemieckiemu zespołowi nabrać pewności siebie przed startem w 6-godzinnym wyścigu w Szanghaju (Chiny) w ten weekend. „Każdy tor jest nowym wyzwaniem dla naszego młodego zespołu z Porsche 919 Hybrid” powiedział Fritz Enzinger, wiceprezes działu LMP1. „Bardzo dobrze poradziliśmy sobie z sytuacją na Fuji, naprawdę przechodząc od testów do wyścigów. Mamy nadzieję zrobić to samo w Szanghaju, który jest zupełnie innym torem. Cieszymy się, że mamy ten tor w kalendarzu, ponieważ Chiny są ważnym rynkiem dla Porsche. »

Spośród kierowców Porsche nr 20 przyjedzie jedynie Mark Webber, który zna już chiński tor dzięki swojemu doświadczeniu F1. Australijczyk jest entuzjastycznie nastawiony do pomysłu powrotu na ten tor, który powinien pasować do 919 Hybrid ze swoimi długimi prostymi. „ To wspaniały tor… Mój ulubiony sektor to zakręty nr 5 i 6, to bardzo szybki odcinek. Tor ma także dwie długie proste, które pozwolą nam trochę odetchnąć i dać odpocząć nogom. »

L’expérience de Neel Jani sur la n°14 sera également précieuse puisque le Suisse a roulé auparavant sur ce tracé avec la Lola B12/60 Coupé-Toyota encore alignée l’an dernier par le Rebellion Racing. Le pilote helvétique s’en était très bien sorti en terminant au pied du podium. « Mam wiele dobrych wspomnień z toru w Szanghaju. Jeździłem tu już za kierownicą F1 podczas wolnych treningów, a także wygrywałem tutaj w A1 GP i z Rebellionem (wśród prywatnych producentów LMP1). Tor dość mocno niszczy opony, a zarządzanie nimi znów będzie kluczowe. Wiele się o tym dowiedzieliśmy w Fuji. Słynny pierwszy zakręt w kształcie muszli ślimaka jest bardzo piękny, ale nie da się go pokonać samochodem podsterownym. Będzie to odgrywać ważną rolę w ustawieniach. »

0 Zobacz komentarze)