WEC – Rebelia uspokojona po testach

Rebellion Racing zdominowało pięć sesji testowych WEC rozgrywanych na torze Paul Ricard. Szwajcarski zespół może być usatysfakcjonowany jedynie zmianami wprowadzonymi w Loli B12/60 Coupé-Toyota w miarę zbliżania się początku sezonu.

opublikowany 31/03/2013 à 13:06

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

WEC – Rebelia uspokojona po testach

Rebellion Racing s’est montrée comme l’écurie la plus performante derrière les constructeurs Audi et Toyota qui étaient absents cette semaine au Castellet. La Lola B12/60 Coupé-Toyota qui était pilotée par Nicolas Prost i Neel Jani trzymali w ryzach HPD ARX-03c firmy Strakka Racing, która w tym roku zmierzy się ze szwajcarską drużyną o prywatne trofeum LMP1. Szwajcar ustanowił najlepszy czas na treningach z czasem 1”43, podczas gdy Danny Watts był tylko o pół sekundy bliżej na LMP521 brytyjskiej drużyny.

Zespołowi Rebellion nie zależało jednak na ustanowieniu najlepszych czasów w testach rozgrywanych w mieszanych warunkach, czy to na suchym, czy na mokrym torze, w dzień i w nocy. Szwajcarski zespół musiał zweryfikować zmiany wprowadzone w LMP1, zwłaszcza nowe żebra przedłużające skrzydła podobne do tych zastosowanych w nowym Audi R18 e-tron quattro i Toyocie TS030 oraz przerobiony przód. Dwa tygodnie przed rozpoczęciem sezonu 6-godzinnym wyścigiem na Silverstone zespół czuje się gotowy, aby wrócić na głęboką wodę.

„Mieliśmy kilka dobrych testów”.– zapewnił Neel Jani „Chcieliśmy przetestować nowe elementy i jesteśmy z tego zadowoleni. To była dobra okazja, aby to zrobić przed Silverstone i zespół jest zadowolony z wykonanej pracy. Zawsze dobrze jest być na szczycie tabeli czasu pracy, co zrobiliśmy podczas wszystkich pięciu sesji treningowych. » Jego kolega z drużyny Nicolas Prost podziela to poczucie optymizmu przed wyjazdem do Wielkiej Brytanii. „Jestem bardzo zadowolony z testów przeprowadzonych w Paul Ricard” dodał syn czterokrotnego mistrza świata F1 Alaina Prosta. „Zakończyliśmy nasz program przyniesionym tutaj nowym pakietem aerodynamicznym. Podczas dwóch dni testów na suchym i mokrym torze testowaliśmy samochód ze wszystkimi typami opon Michelin. Może to być bardzo przydatne podczas nadchodzących wyścigów na Silverstone i Spa. Prędkość samochodu była dobra, co rokuje na przyszłość. »

Odkryj zdjęcia z testów WEC w Castellet w nasza galeria.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz