Po otrzymaniu pierwszego z dwóch modeli zamówionych od Hondy, Extreme Speed Motorsports zakończyło pierwsze testy z HPD ARX-04b, aby się przygotować WEC i NAEC (Ameryka Północna Wytrzymałość Puchar) w przyszłym roku. Zespół z Florydy zaprosił głównego kierowcę Scotta Sharpa do wykonania pierwszych okrążeń za kierownicą następcy HPD ARX-03b. „To dla nas bardzo ekscytujące zobaczyć to coupe HPD. Mieliśmy bardzo wysokie oczekiwania, co do przejechania tych pierwszych okrążeń”., skomentował Scott Sharp, który zajął dziewiąte miejsce w rankingach USC. „Inżynierowie z HPD i Wirth Research pracowali niestrudzenie przez ostatnie kilka tygodni i wnieśli wiele do samochodu. »
Scott Sharp musiał zorientować się za kierownicą LMP2 z zamkniętym kokpitem, w przeciwieństwie do poprzedniego modelu, który zapewniał lepszą widoczność. „To coupe składa się z wielu różnych elementów. Z zewnątrz przednia szyba wygląda na małą i myśleliśmy, że widoczność będzie ograniczona, a tymczasem jest bardzo zadowalająca. Pozycja za kierownicą jest również bardziej odchylona. Każdy samochód ma swoją charakterystykę i zaczęliśmy ją szczegółowo opisywać. Wszyscy kierowcy ESM będą musieli przejść przez ten etap, aby naprawdę poznać samochód. »
Jednak ekstremalne sporty motorowe nadal będą musiały uzbroić się w cierpliwość, ponieważ ta pierwsza sesja testowa będzie jedynie dostrojeniem bez szukania osiągów. „Zrobiliśmy kilka rund wypalania”., dodał Allen Miller, dyrektor projektu prototypu w HPD. „Naszym celem było po prostu sprawdzenie, czy wszystkie systemy ARX-04b są sprawne, aby rozpocząć przedsezonowe testy. Jesteśmy usatysfakcjonowani dotychczasowymi wynikami i w nadchodzących dniach zamierzamy kontynuować ten rozwój. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)