Czy Stevens w Hypercar z JOTA w 2023 roku?

Czy Stevens powinien kontynuować karierę w WEC w 2023 roku w Wayne Taylor Racing. W JOTA Porsche LMDh?

opublikowany 23/09/2022 à 16:52

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Czy Stevens w Hypercar z JOTA w 2023 roku?

Will Stevens na 24-godzinnym wyścigu Le Mans 2022 z JOTA (zdjęcie Frédéric Le Floch / DPPI)

Zaskakującym było nie widzieć Willa Stevensa w sterownikach Wayne Taylor Racing dla Petit Le Mans. Brytyjczyka faktycznie zastąpił Brendon Hartley obok Filipe Albuquerque i Ricky'ego Taylora w Acura ARX-05 nr 10. Zwłaszcza, że ​​ten, który jest jednocześnie pilotem testowym McLaren en F1 wydawało się, że miejsce ma zapewnione na wypadek drugiego LMDh dla zespołu w 2024 roku. „Will ma inne plany”– powiedział nam amerykański zespół.

W JOTA z Da Costą?

„To moja decyzja, potwierdza Will Stevens na marginesie wyścigu 4 Hours of Spa, gdzie staje w kolejce w LM P2 z Racing Team Turkey. Udało mi się połączyć IMSA et WEC w tym roku, ale odtąd coraz trudniej będzie robić podwójne programy, bo każdy producent chce ekskluzywności. Dlatego kontynuowanie kariery w ten sposób nie będzie już możliwe i musiałem podjąć najlepszą decyzję dotyczącą mojej przyszłości. W Wayne Taylor Racing zrozumieli moje stanowisko. To nie było proste. »

En faisant une croix sur le WTR et l’IMSA, Will s’ouvre ainsi la porte du WEC et d’un programme en Hypercar la saison prochaine. Selon nos informations, cela devrait être du côté de chez Porsche, et en particulier avec JOTA. Will Stevens devrait ainsi monter à l’échelon supérieur avec l’écurie britannique, avec qui il a remporté les 24 Heures du Mans en LM P2 cette saison, aux côtés d’Antonio Felix da Costa et Roberto Gonzalez. 

Jeśli Portugalczyk, zatrudniony przez niemieckiego producenta w Formuła E, również powinien znaleźć się na siatce, nie powinno tak być w przypadku trzeciego mężczyzny. W związku z tym Meksykanin zdecydował się nie kontynuować gry po zakończeniu sezonu i dlatego JOTA szuka innego elementu dla swojego LMDh. Czy Porsche wykorzystałoby tę sytuację, aby umieścić jednego ze swoich kierowców?

Brytyjski zespół ma również nadzieję pozostać w LM P2 samochodem w 2023 r. Nadal może tam być Oliver Rasmussen, trzeci w tej kategorii w 24-godzinnym wyścigu Le Mans 2022 w XNUMX r. z JOTA.

CZYTAJ TAKŻE > Gdzie są zespoły obsługi klienta Porsche?

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)