Zanim w ogóle przejdziemy do szczegółów trzeciego Project Cars, wróćmy do jego poprzednika, Project Cars 2, dla tych z Was, którzy nie są świadomi filozofii serii. Project Cars 1 i 2 to symulacje mieszczące się pomiędzy Gran Turismo i Assetto Corsa. Rozumiem przez to, że tytuł wymaga pewnych wrażeń z jazdy, aby mieć nadzieję, że będzie szybki na torze, ale nie jest też przeznaczony wyłącznie dla początkujących.
Dlatego też, kiedy ogłoszono Project Cars 3, spodziewaliśmy się jeszcze bardziej „wyścigowej” kontynuacji z lepszą rozgrywką. Nie jest to jednak linia, którą oferuje Project Cars 3, stawiając pierwszeństwo początkującym, ale z pewnością nie bywalcom serii, którzy domagali się bardziej realistycznej symulacji. Z pewnością nie jest to ostateczna wersja, którą testowaliśmy, ale PC3 nie może zmienić swojego podejścia do chwili premiery. Zostałeś ostrzeżony!
Wreszcie, co to za gra?
Gra zręcznościowa? Nie, PC3 oferuje tę samą rozgrywkę (z kilkoma szczegółami) co PC2. Jest równy bardzo przyjemny w użyciu, co potwierdza jego ogólnospołeczną orientację. Różnica polega jednak na podejściu ogólnym.
Rozpoczniesz tryb kariery, którego celem będzie zdobycie kredytów i PD. Kredyty pozwalają na zakup nowych samochodów lub ulepszanie tych, które już posiadasz, a XP daje ci możliwość rozwoju w różnych kategoriach swojej kariery. Na razie trzeba przyznać, że gra będzie musiała przejść pewne poprawki. Sztuczna inteligencja naprawdę nie jest świetna, a poziom twoich przeciwników jest bardzo niski.
Nawet bez wspomagania kierowcy i z przeciwnikami na poziomie „Legendy”, czyli maksymalnym, nie mieliśmy problemu z wygrywaniem wyścigów. To powiedziawszy, studio zapowiedziało już zmiany w tym obszarze. Biorąc jednak pod uwagę, że w trakcie kariery możesz „nadmuchać” swój fundusz, wystarczy, że kupisz opony wyścigowe, zwiększysz trochę liczbę koni i już będziesz na pierwszych miejscach.
Niemniej jednak dobry pomysł: jeśli za bardzo ulepszysz swój samochód, zmienisz kategorię, więc musisz robić to oszczędnie. W tej chwili w karierze brakuje równowagi, ale SMS po raz kolejny obiecał zmiany.
Dobre pomysły
Pojawienie się trybu Rival to jedna z nowości tytułu. Każdego dnia, co tydzień i co miesiąc oferowane jest Ci wyzwanie, którego celem jest poprawienie swojego wyniku i porównanie się z innymi. Kolejnym bardzo fajnym trybem są zaplanowane wyścigi. Tutaj mamy do czynienia z trybem typu iRacing lub GT Sport. W danym momencie masz możliwość wzięcia udziału w wydarzeniu z kwalifikacjami i wyścigiem szosowym. W zależności od Twojego poziomu możesz zarejestrować się na niektóre testy lub nie.
Istnieje również możliwość stworzenia własnych ozdób do samochodu, co jest mile widzianą nowością, ale także wybrania kasku i kombinezonu z oferowanych. Wreszcie, w dowolnym momencie możesz stworzyć własne wydarzenie z wybranym przez siebie samochodem: w tym trybie dostępnych jest ich wszystkich 211. Jedyne, co musisz zrobić, to określić trasę, warunki pogodowe i gotowe.
Pamiętaj, że na PC3 pogoda się zmienia. Z drugiej strony, czekając na wersję finalną, a zwłaszcza na przetestowanie trybu wieloosobowego, możemy już powiedzieć, że gra SMS zmienia kierunek. Dziś skierowana jest do szerszego grona odbiorców, niekoniecznie graczy Project Cars 2.
Pierwsza opinia : Nie będziemy Was okłamywać, jesteśmy rozczarowani pierwszą wersją Project Cars 3. Kierunek obrany przez studio, polegający na usuwaniu uszkodzeń (są one jedynie kosmetyczne), pit stopach i w konsekwencji wyścigachWytrzymałość, czyni tytuł znacznie mniej atrakcyjnym niż jego poprzednik... który oczywiście to wszystko oferował! Niemniej jednak pozostaje to symulacja, w którą w końcu można grać na kontrolerze i która będzie idealna na rozpoczęcie przygody z simracingiem.
Nośniki: PC/PS4/Jeden
Data premiery: 28 sierpnia
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)