Test: Kierownica Fanatec Podium Porsche 911 GT3 R

W ofercie kierownic (koła) Fanatec, oto najnowsza jaką otrzymaliśmy. Czy jest to absolutna broń do polowania na czasy okrążeń?

opublikowany 02/05/2020 à 09:32

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Test: Kierownica Fanatec Podium Porsche 911 GT3 R

W Fanatecu istnieją dwie filozofie. Albo kupujesz kompletną kierownicę, którą wystarczy zainstalować na swojej bazie, albo ją konfigurujesz piasta, łopatki zmiany biegów i koło. Otrzymany przez nas model ma jednak niewielką odmianę, ponieważ jest również wyposażony w wspornik przycisków.

Gdy jesteś na torze, Twoim głównym problemem jest szybki dostęp do wszystkich elementów sterujących bez użycia klawiatury. Na przykład: wycieraczki przedniej szyby, mapowanie silnika, kontrola trakcji, ABS, ogranicznik pitów itp.

Dzięki 10 przyciskom, 2 przełącznikom dwupozycyjnym (2-kierunkowym), 2-osiowemu drążkowi analogowemu, dwóm przełącznikom 7-kierunkowym i 2 przełącznikom będziesz mieć swobodę przypisywania podstawowych elementów sterujących według własnego uznania.

 

 

„Moduł przycisków Wytrzymałość posiada 2,7-calowy ekran OLED, na którym natychmiastowo można uzyskać informacje takie jak włączony bieg czy prędkość. Jeśli chodzi o łopatki zmiany biegów, jesteśmy w czołówce.

 

 

Masz sześć dostępnych. Cztery są magnetyczne (wykonane z węgla), a dwa są analogowe. Zazwyczaj do sprzęgła i hamulca ręcznego (jeśli nie są na wyposażeniu) przypisane są manetki analogowe. Do prędkości wykorzystywane są dwie jednostki centralne. Należy pamiętać, że ten zestaw zawiera wiosła GT, ale także Monoplace (mniejszy), aby pomieścić mniejsze koło.

Na torze

Testowaliśmy to koło w iRacing, Assetto Corsa Competizione, Dirt Rally 2.0 i Raceroom. W warunkach wyścigowych to czysta przyjemność! Manetki zmiany biegów zapewniają prawdziwy komfort jazdy, kierownica jest bardzo przyjemna, a wszystkie przyciski są bardzo szybko dostępne. Wypróbowaliśmy także eksperyment z goglami VR i ponownie dostęp do różnych elementów sterujących jest bardzo łatwy. Jeśli posiadasz bazę Fanateca i jeździsz głównie GT to możesz jechać z zamkniętymi oczami!

Werdykt

Ta kierownica to sukces. Materiały są doskonałej jakości, a montaż jest prosty. Posiada oczywiście system szybkiego zdejmowania (system umożliwiający zmianę koła w dowolnym momencie) i zapewnia prawdziwy komfort jazdy dzięki obsłudze przycisków. Obowiązkowa chwila!

Szczegóły techniczne :

Nośniki: PC, PS4

Centrum: Podium Zasięg: 200 €

Palety: Ten zestaw jest dostarczany z różnymi paletami (GT lub jednomiejscowe): 180 €

Obsługa przycisków: Umożliwia przypisanie dowolnego zamówienia: 200 €

Koło: 32 cm Alcantara, dostępna również w wersji skórzanej, aby uniknąć uszkodzeń w czasie: 150 €

Dla testowanego przez nas zestawu dostępny jest pakiet: 650 €

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz