W rubrykach: uzgodnienie regulaminów DTM (niemiecki) i Super GT (japoński). Tak wysokie prawdopodobieństwo pozwoliłoby producentom opracować tylko jeden model, który byłby w stanie konkurować w dwóch mistrzostwach na ważnych rynkach.
„Nie jesteśmy zaangażowani w tę fuzję” – mówi Ullrich. „Ale jeśli uda nam się stworzyć wspólną sprawę, zainteresujemy się nią. »
Gdyby pierwotnym zamysłem było ustanowienie jednolitych przepisów dla obu krajów, mogłoby się zdarzyć, że na rok 2011 zaproponowana zostanie prosta równoważność. Projekt ten cieszy Audi, które chce uniknąć wszelkich opóźnień i zachować koncepcję DTM.
„Podstawowa koncepcja samochodu jest bardzo dobra. Nie chcemy tego dotykać. Chcemy przyciągnąć innych producentów. Mamy kontakty i marki są zainteresowane, ale czasy są trudne” – dodaje Niemiec.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)