Organizatorzy DTM przyniósł nowe funkcje na potrzeby testów odbywających się w tym tygodniu w Barcelonie. Zespoły mogły przetestować nowe opcjonalne opony i nowy system DRS podobny do tego widocznego w F1. Jeśli kierowcy upierają się, że zmniejszenie oporu aerodynamicznego nie będzie tak skuteczne jak w F1, pierwsze opinie po czterech dniach testów na torze w Katalonii będą nadal pozytywne.
Kierowca otrzyma sygnał do włączenia systemu DRS, gdy znajdzie się w ciągu dwóch sekund od poprzedzającego go samochodu. System można następnie aktywować raz w następnej rundzie. Tylne skrzydło zostanie wówczas nachylone o 15% dzięki układowi pneumatycznemu i powinno zwiększyć prędkość maksymalną o 5 do 7 km/h. Tylne skrzydło natychmiast powróci do normalnego położenia, gdy kierowca zacznie hamować ze względów bezpieczeństwa. Użycie DRS będzie wyraźnie widoczne, ponieważ boczne stateczniki tylnego skrzydła również ulegną przechyleniu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)