Szczegóły nowego systemu DRS w DTM

DTM przetestowało w Barcelonie system DRS, który powinien zostać zainstalowany w samochodach w tym sezonie. Organizatorzy chcą zapewnić więcej możliwości wyprzedzania w trakcie wyścigu.

opublikowany 31/03/2013 à 11:24

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Szczegóły nowego systemu DRS w DTM

Organizatorzy DTM przyniósł nowe funkcje na potrzeby testów odbywających się w tym tygodniu w Barcelonie. Zespoły mogły przetestować nowe opcjonalne opony i nowy system DRS podobny do tego widocznego w F1. Jeśli kierowcy upierają się, że zmniejszenie oporu aerodynamicznego nie będzie tak skuteczne jak w F1, pierwsze opinie po czterech dniach testów na torze w Katalonii będą nadal pozytywne.

Kierowca otrzyma sygnał do włączenia systemu DRS, gdy znajdzie się w ciągu dwóch sekund od poprzedzającego go samochodu. System można następnie aktywować raz w następnej rundzie. Tylne skrzydło zostanie wówczas nachylone o 15% dzięki układowi pneumatycznemu i powinno zwiększyć prędkość maksymalną o 5 do 7 km/h. Tylne skrzydło natychmiast powróci do normalnego położenia, gdy kierowca zacznie hamować ze względów bezpieczeństwa. Użycie DRS będzie wyraźnie widoczne, ponieważ boczne stateczniki tylnego skrzydła również ulegną przechyleniu.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz