Od wolnossącego V8 po 4-cylindrowy turbodoładowany silnik o pojemności 2,0 litra, audi sport przejechał pierwsze okrążenia swoim nowym RS 5 DTM wyposażony w nową, regulacyjną architekturę silnika z kolejnego sezonu Niemieckich Mistrzostw Samochodów Turystycznych. Został więc zamówiony na tę okazję Nico Müller, René Rast i Mike Rockenfeller.
„Silnik z turbodoładowaniem naprawdę pcha, przyznaje Müller. Zobaczymy prędkości, jakich DTM nigdy wcześniej nie widziało. Wzrost mocy jest naprawdę zauważalny. To będzie wymagać jeszcze więcej od pilotów. Samochód jest także bardzo szybki, gdy jedziesz przy torze. Dźwięk też jest fascynujący. Zdecydowanie nie chcę wymieniać turbo na stare atmo V8. »
Oprócz nowości silnika, Docenili to także kierowcy BMW, aspekt aerodynamiczny wymagał poważnej, dogłębnej pracy inżynierów z Neuburga. Prawie cały pakiet (bardzo imponujący tylny błotnik, podłoga, dyfuzory) został przerobiony, oferując oprócz przedefiniowanego zachowania jeszcze bardziej agresywny wygląd niż w ostatnich latach, gdzie aerodynamika została przerobiona przed zeszłym sezonem, z uproszczeniem ograniczonym przez przepisy (zniknięcie klap), co doprowadziło do powstania samochodów trudniejszych w sterowaniu.
„Oczywiście na tym wczesnym etapie wciąż mamy wiele pracy do wykonania, ale testy wypadły pozytywnie, docenia Andreasa Roosa, kierownika projektu DTM. Nie można brać za pewnik faktu, że nowy samochód wyścigowy od pierwszego dnia sprawdza się tak dobrze. Wszyscy członkowie naszego zespołu DTM mogą być z tego bardzo dumni. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)