Peut-on devenir champion depuis le paddock ? Vous répondriez évidemment par la négative, car tout doit se jouer en piste. Maximilian Götz, lui, ne le reconnaîtra peut-être pas, mais il aurait tout intérêt à l’affirmer. La fête que devait être cette finale sur le Norisring s’est transformée en un petit manège entre équipes qui a déli
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
2 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Pierre DUFOUR
14 o 10:2021
Właśnie ujawniłem artykuł Gonzalo Fogesa. Jestem trochę zgorszony. Dziennikarze, jako pierwsi potępiacie obraźliwe komentarze pod adresem ludzi na portalach społecznościowych. Więc nie rób tego samego! Po pierwsze, twoje podsumowanie finału daleko oddaje rzeczywistość wyścigu. Mówisz o „starciach” pomiędzy obydwoma przywódcami… to niezła wizja. Krótko mówiąc, koniec wyścigu z pewnością nie jest wynikiem decyzji pana Götza czy HRT, ale decyzji Mercedes AMG. I z pewnością nie jest to miejsce Götza, aby rozmawiać o instrukcjach wyścigowych. Wykonuj swoją pracę jako dziennikarz i idź na rozmowę z kierownictwem Mercedesa. Co teraz zrobiłoby Audi, Ferrari lub inne firmy w tej samej sytuacji? Ani słowa, gdy Rockenfeller blokował zawodników, aby umożliwić Van Der Linde wystartowanie w poprzednich wyścigach. Więc i Ty bądź bardziej umiarkowana w swoich komentarzach wobec mężczyzn, a przede wszystkim bliższa rzeczywistości wydarzeń. Pierre'a Dufoura
Lo Belsot
13 o 10:2021
Absolutny SKANDAL! Zawsze gotowy zrobić wszystko, aby osiągnąć swoje cele. Historia nie robi żadnej różnicy, żadna ewolucja w tej kwestii.