Sezon 2021 Ultimate Cup Series zakończy się w Estoril

Karawana Ultimate Cup Series udała się do Portugalii, aby wziąć udział w szóstym i ostatnim wyścigu sezonu.

opublikowany 12/11/2021 à 15:53

Floriana DEFET

0 Zobacz komentarze)

Sezon 2021 Ultimate Cup Series zakończy się w Estoril

Sezon 2021 kończy się w ten weekend w Estoril. © Davy Delien

Seria Ultimate Cup powraca na tor, który pozwolił jej wystartować w 2019 r. i zakończyć w tym roku w 2021 r. Zawodnicy sieci GT Wytrzymałość, GT Sprint, Wytrzymałość Proto, Monoplace et Peugeot 208 wybrało się w podróż.

Plusieurs équipes ont choisi de faire une pige à Estoril. C’est notamment le cas de CLRT en GT Endurance, avec deux Porsche 911 GT3 Cup, type 992. L’écurie lauréate en Porsche Carrera Cup France alignera un équipage composé du co-fondateur de l’équipe, Tugdual Rabreau et du champion en titre de la discipline hexagonale, Marvin Klein. La seconde voiture sera quant à elle pilotée par Pierre-Yves et Benjamin Paque.

Warto także zwrócić uwagę na powrót Raymonda Naraca, zwycięzcy Le Mans, w Porsche 911 GT3 RIMSA Wydajność. Kategoria GT Class 3A, w której w pięciu wyścigach zwyciężyły cztery różne załogi, będzie niewątpliwie bardzo konkurencyjna. Tytuł będzie odtwarzany pomiędzy Renault R.S. 01 nr 5 Francka Dezoteux i Stéphane’a Tribaudiniego, Renault nr 45 Francka Thybauda i Erica Cayrolle’a, Ferrari 488 GT3 nr 1 Jean-Bernarda Bouveta, Jean-Paula Pagny'ego i Thierry'ego Perriera, a także Mercedes-AMG GT3 nr 83 autorstwa Charlesa-Henri Samaniego i Emmanuela Collarda.

Po stronie Endurance Proto Team Virage jawi się jako niekwestionowany lider mistrzostw. Mathis Poulet, Julian Wagg i lokalny scenograf Miguel Cristovao. Drugi Ligier JS P320 zespołu z Walencji w Hiszpanii powierzono Alessandro Bracalente i Stéphane Adlerowi. Do Jordana Perroya i Nicolasa Melina dołączy Mathias Beche w DB Autosport Duqueine D08 z numerem 21, a Konrad Motorsport zadebiutuje w LMP3 na Ginetta G61-LT-P3 dla Franza Konrada i Tima Zimmermanna.

Jednomiejscowe pojazdy zapewnią także widowisko z 17 F3R i FR2.0 na polach startowych każdego z trzech wyścigów, w tym faworyta do tytułu Nicolasa Prost. Mimo to kierowca CMR będzie musiał zmierzyć się z młodym holenderskim kierowcą Laurensem van Hoepenem, który doskonale radzi sobie za kierownicą Graffa F3R.

Estoril będzie świadkiem ostatniej bitwy GT Sprint pomiędzy Markiem Waechterem i Bernardem Delhezem. Za kierownicą Renault R.S. 01 obaj mężczyźni stoczyli zaciętą walkę, a w ich głowach był tylko tytuł. Trzecia klasa GT 3A może przyjechać i popsuć zabawę, ponieważ Gilles Colombani pojedzie Renault zgłoszonym przez zespół Clairet Sport. TO Aston Martin Vantage, Porsche Cup, Ferrari 488 Challenge, a nawet 308 Cup będą rywalizować w swoich kategoriach. Należy pamiętać, że w przypadku finału wyścigi będą trwały 25 minut, w porównaniu do 20 od początku sezonu.

Puchary Peugeot 208 Racing Cup biorą także udział w czterech ostatnich wyścigach sprinterskich sezonu oraz w sztafecie 208. Ten 4-godzinny wyścig rozpocznie się w warunkach dziennych i zakończy w środku nocy.

Floriana Defeta w Estoril.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz