Müller odnotowuje swoje trzecie zwycięstwo w sezonie na torze Lausitzring

Nico Müller pozostaje silnym człowiekiem na początku sezonu DTM 2020, odnotowując trzecie zwycięstwo z rzędu w pierwszym wyścigu na torze Lausitzring.

opublikowany 15/08/2020 à 14:36

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Müller odnotowuje swoje trzecie zwycięstwo w sezonie na torze Lausitzring

Ogłoszony zwycięzcą drugiego wyścigu Spa w ciągu tygodnia po karze René Rasta (Audi), Nico Müller (Audi) kontynuował doskonale w tę sobotę na Lausitzring, odnotowując trzecie z rzędu zwycięstwo w 2020 roku DTM, siódmy w jego karierze.

Szwajcar zbudował swój sukces głównie na lepszym starcie od zdobywcy pole position Robin Frijns i przejęciu kontroli nad wyścigiem przed Holendrem, gdy Sheldon van der Linde zdołał wyprzedzić swojego BMW na trzeciej pozycji Loic Duval (Audi).

Dalej René Rast (Audi) zbacza z kursu, ale może kontynuować jazdę, natomiast Fabio Scherer (Audi – WRT) wkręca się w żwir, ale może też kontynuować swój wysiłek.

Pozycje pozostały niezmienione podczas pierwszego przejazdu, zanim van der Linde rozpoczął pierwsze pit stopy w pierwszej piątce na 5 okrążeniu. Południowoafrykański zawodnik wykonał właściwy ruch, mijając Frijnsa i Duvala, którzy zjechali do boksów okrążenie później, wykorzystując cieplejsze opony w pierwszej sekwencji po opuszczeniu alei serwisowej.

Na moment, w którym lider Müller zatrzymał się po kolei, musieliśmy poczekać do 19. okrążenia. Ten ostatni bez problemu wyprzedził grupę prowadzoną przez van der Linde, Frijnsa, Marco Wittmanna (BMW) i Duvala.

Szwajcar będzie musiał jedynie poczekać, aż Mike Rockenfeller zjedzie do alei serwisowej, jako jeden z ostatnich, który zaobserwuje swój przystanek, aby przejąć kontrolę nad wyścigiem aż do szachownicy. Müller odnotowuje swoje trzecie zwycięstwo z rzędu w 2020 r. przed van der Linde, który zdobywa swoje pierwsze podium w tej kategorii, a pierwsze w tym roku dla BMW i Frijnsa. Wittmann i Glock umieścili swoje BMW M4 w pierwszej piątce.

Rozczarowanie dla Loïca Duvala, który po 5 okrążeniach był zmuszony unieruchomić swoje Audi RS 25, ponieważ Francuz nie był już w stanie przyspieszyć swoim samochodem.

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz