Jeżeli sezon NASCAR Rok 2022 zakończył się na owalu w Phoenix w niedzielę 6 listopada, Team Hendrick kontynuuje testy z myślą o wypuszczeniu Chevroleta Camaro nowej generacji w 24 godziny Le Mans 2023.
Udaj się na Virginia International Raceway na nową sesję, która rozpoczęła się w poniedziałek 14 listopada, pierwszej od wrześniowych testów na Road Atlanta. Jeśli na bokach samochodu widnieje teraz układ słynnego toru Le Mans, oznacza to, że wprowadzono pierwsze poważne modyfikacje techniczne w samochodzie, który zachował swoje matowe czarne malowanie „samochodu testowego NASCAR”.
#FBF do #NastępnaGen56 samochód testowy pędzący z rykiem po Road Atlanta.
Test był krytycznym punktem wyjścia, ale przed nami jeszcze wiele pracy #Le Mans. pic.twitter.com/pp6C2ZtAM5
— NASCARG56 (@nascarg56) 9 września 2022 r.
Poszukiwanie siły docisku wydaje się być głównym przedmiotem trosk inżynierów Hendrick Motorsports. Z przodu po obu stronach zderzaka znajdują się dwa imponujące żebra. Z otworów wywierconych w karoserii możemy się domyślić, że nad już zamontowanym planowany jest drugi element. Najważniejsza modyfikacja dotyczy przedniego spojlera, który w swojej środkowej części przyjmuje zakrzywiony profil typu „Nose Up”. Konstrukcja dobrze znana producentom GT, która umożliwia doprowadzenie powietrza do podwozia i tylnego wyciągu w celu optymalizacji jego wydajności. Pomiędzy przednimi kołami a wylotami wydechu utworzono także kanał odprowadzający powietrze, który powoduje podciśnienie generujące siłę docisku.
Nie opublikowano żadnego zdjęcia tylnego ściągacza, co oznacza, że w tej istotnej części należy przeprowadzić znaczne prace, na które bezpośrednio wpływają ulepszenia wprowadzone w przedniej części samochodu. Z tyłu dwie płetwy towarzyszą spojlerowi o większych wymiarach, ale zgodnym z tradycją NASCAR. Wreszcie, podstawowe wyposażenie regulacyjne, zamontowano dwa lusterka po obu stronach przedziału pasażerskiego.
Przed tą sesją zespół poinformował o ważnych pracach przeprowadzonych w symulatorze w celu zdefiniowania solidnej bazy technicznej dla NASCAR nowej generacji, umożliwiającej mu konkurowanie z GTE Am, standardowym punktem odniesienia projektu pod względem wydajności.
Ładuję…
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒#NextGenG56 pic.twitter.com/k3Q2Bxm78i— NASCARG56 (@nascarg56) Listopad 9, 2022
Jimmie Johnson, siedmiokrotny mistrz NASCAR z Hendick Motorsports, od którego logicznie oczekuje się, że weźmie udział w tej przygodzie, objął udziały w Petty GMS. Logicznie rzecz biorąc, ten nowy kierunek powinien trzymać go z daleka od projektu, ale powiązania techniczne pomiędzy Hendrickiem i GMS Petty, obydwoma przedstawicielami Chevroleta w wyścigach NASCAR Cup Series, nie pozwalają mu na to.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)