czwartek 2 września. Dwa tygodnie po 24 godziny Le Mans, tor Bugatti odzyskał spokój. Na torze trenuje kilkunastu kierowców F4 France. Za kierownicą swojego białego Mygale M14-F4 gwiazdy na zmianę. W środku ruchu wzrok przykuwa czarno-pomarańczowy intruz. To zupełnie nowy Mygale F4, M21-F4 generacji 2, z Isackiem Hadjarem na pokładzie. Kierowca francuskiego zespołu Circuit FFSA został poproszony o przeprowadzenie odcinka próbnego jednomiejscowy i wyreguluj to. „ Potrzebowaliśmy szybkiego kierowcy, znającego zachowania charakterystyczne dla współczesnych samochodów wyścigowych., wyjaśnia Christophe Lollier, krajowy dyrektor techniczny (DTN) FFSA. Le but étant de ne pas s’embarquer dans un set-up de base trop facile. Lui va vouloir une voiture incisive, qui vient bien sur les freins, et c’est exactement ce qu’il nous faut. L’objectif est d’avoir une vraie voiture de course, quitte à ce qu’elle soit difficile à conduire au début. On ne veut surtout pas d’une monoplace trop confortable. C’est important pour la progression de nos futur
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)