Nicholas Latifi (DAMS), zakwalifikowany na drugim miejscu, nie dojechał do startu i nie wziął udziału w wyścigu. Na początku, Charles Leclerc (Prema Racing) poślizg, który pozwala Oliverowi Rowlandowi (DAMS) podejść do niego w Źródle, ale obaj wchodzą w lekki kontakt bez grawitacji w Eau Rouge. Za tym kilka incydentów z udziałem Louisa Delétraza (Rapax) i Jordana Kinga (MP Motorsport) wymagało kilkuminutowej interwencji wirtualnego samochodu bezpieczeństwa.
Rowland jako pierwszy zatrzymał się na 7. okrążeniu, aby zmienić opony na średnie, ale utknął w tyle za kierowcami, którzy startowali na średnich oponach. 4 okrążenia później Leclerc zatrzymał się i wyszedł przed grupę kierowców, stosując strategię naprzemienną, wybierając opcję zwycięstwa w porównaniu z Rowlandem.
Artem Markelov (czasu rosyjskiego) stosując niecodzienną strategię, zatrzymuje się na dziesięć okrążeń przed końcem, aby kupić nowe miękkie opony i udaje mu się przeskoczyć do 2e miejsce mijając Rowlanda na przystanku na ostatnim okrążeniu.
Charles Leclerc odniósł szóste zwycięstwo w sezonie prawie pół minuty przed Artemem Markelovem, który przekroczył linię mety niecałą dziesiątą za Oliverem Rowlandem. Luca Ghiotto udaje się oprzeć powrotowi Antonio Fuoco (Prema) i zajmuje czwarte miejsce. Członkowie zespołu Racing Engineering Gustav Malja i Nycka de Vriesa zakończyć 6e i 7e przed Sergio Sette Câmarą (MP Motorsport) i Roberto Merhi (Rapax), którzy zdobyli swoje pierwsze punkty w F2. Normana Nato (Arden), część 18e, podsumowuje pierwszą dziesiątkę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)