Siedząc na skraju Gosha Gala Gapysy, charakterystycznej fortecy starego miasta Baku, Jüri Vips (Hitech GP) właśnie wyplątał się ze swojego jednomiejscowy wypadku i wspiąć się na barierki. Leżał, nie mógł w to uwierzyć. Z głową w dłoniach, z wykrzywioną twarzą i zamkniętymi rysami, Estończyk zaczął zdawać sobie sprawę ze swojego błędu. O jednego za dużo. Znowu się zamyślił. Co on naprawdę myślał? Do jego lewego przedniego koła, które dotknęło ściany na początku sektora zamkowego i co spowodowało jego porażkę? A może widział, jak ta wanna znika F1 od którego wydaje się, że w każdy weekend oddala się nieco dalej?
Będąc liderem wyścigu głównego, a w niedzielę na zaledwie sześć minut przed końcem wyścigu (wyścig był tak chaotyczny, że limit czasu oznaczał koniec działań wojennych), Vips popełnił błąd w zakręcie 8, ten, w którym Charles Leclerc rozbił jego Ferrari en qualification en 2019. Mai
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)