„Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem przejechać pierwsze okrążenia wyścigu jednomiejscowy GP3”, komentarze Romain Grosjean. „Mieliśmy produktywny dzień, z niewielką liczbą drobnych problemów i wieloma dobrymi niespodziankami, szczególnie jeśli chodzi o wydajność. Już podczas pierwszej przejażdżki byłem pod wrażeniem niezawodności samochodu. »
Podwozie tego jednomiejscowego samochodu pochodzi z warsztatów w Dallara. 2-litrowy silnik turbo został opracowany przez Renault a opony typu slick są dostarczane przez firmę Pirelli.
„Jest duże wsparcie. W porównaniu do F3, stwierdzam, że przyspieszenia są większe, a prędkości pokonywania szybkich zakrętów są równoważne. Sterowanie skrzynią biegów przy kierownicy to kolejny atut, który bardzo dobrze przygotuje kierowców do przejścia z GP3 na GP2” – dodaje Romain.
Zostaną zorganizowane inne sesje w celu sfinalizowania prac nad samochodem. O kosztach sezonu organizatorzy, podobnie jak w GP2, poinformują wkrótce. Selekcja zespołów rozpocznie się we wrześniu, a pierwsze zbiorcze testy odbędą się w marcu 2010 roku przed rozpoczęciem sezonu dzielonego z serią GP2.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)