Zhou wygrywa wyścig główny

Guanyu Zhou (UNI-Virtuosi) odniósł swoje trzecie zwycięstwo w Formule 2 w tym roku, dominując w głównym wyścigu na torze Silverstone, przed Danem Ticktumem (Carlin) i Oscarem Piastrim (Prema).

opublikowany 18/07/2021 à 12:56

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Zhou wygrywa wyścig główny

Spotkanie na Silverstone prawdopodobnie nie zajmie wysokiego miejsca w panteonie sezonu. Podobnie jak w przypadku dwóch sobotnich wyścigów sprinterskich, prawie wszystko rozstrzygnęło się na starcie. Zaczął w pierwszym rzędzie, za osobą opiekującą się tyczką Oskar Piastrí . , , , , , , , , , , , , ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , (Według), Guanyu-Zhou (UNI-Virtuosi) pokonała swojego odpowiednika wAlpine Academy, gdy zgasły światła, była w stanie zdegradować ją do trzech sekund przed przejazdem do obowiązkowych boksów.

Pit stop, na którym skorzystał głównie Daniel Ticktum (Carlin). Na własnym boisku Brytyjczyk, który na starcie zajął trzecie miejsce przed Richardem Verschoorem (MP Motorsport), następnie skutecznie podciął Piastriego i wyprzedził Australijczyka, który starał się rozgrzać opony na wyjściu z okrążenia (T8). W mistrzostwach Oscar Piastri, dzięki doskonałej obronie przed Richardem Verschoorem na ostatnich okrążeniach, pozostaje liderem przed Guanyu Zhou i Robertem Shwartzmanem. 

Pech Lundgaarda

strona francuska, Theo Pourchaire (ART Grand Prix) po raz kolejny bardzo przeciętnie wystartował z piątego miejsca na starcie. Habów wyprzedzili Christian Lundgaard (ART Grand Prix) i Robert Shwartzman (Prema). Dojechał na 8. miejscu po wyprzedzeniu na koniec wyścigu przez Jüri Vipsa (Hitech) i zdobył cztery punkty. 

Zwróćcie uwagę na pecha Christiana Lundgaarda. Duńczyk miał kolejną skomplikowaną niedzielę, mimo że spisał się nieźle. Dobry start pozwolił mu przesunąć się z 10. na 7. miejsce, jednak jego zespół ART Grand Prix całkowicie przegapił przejazd przez aleję serwisową. Podczas ponownego uruchamiania jednomiejscowy, Lundgaard stracił lewą tylną oponę, która była luźna. Dlatego też wystartował jako ostatni i również otrzymał karę „stop and go”. 

 

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

0 Zobacz komentarze)