Tor w Sepang został otwarty w niedzielę rano, aby przetestować kierowców różnych producentów, którzy zgłosili się na tor MotoGP na Shakedown. Ta pierwsza oficjalna sesja testowa w sezonie, otwarta wyłącznie dla kierowców rozwojowych, pozwala zespołom przetestować najnowsze rozwiązania opracowane poza sezonem i udoskonalić prototypy, które zostaną udostępnione kierowcom zgłoszonym do Mistrzostw Świata. Oficjalna strona internetowa MotoGP daje nam pierwsze obserwacje maszyn na torze podczas testów za zamkniętymi drzwiami.
W Hondzie Stefanowi Bradlowi powierzono dwa motocykle z dwoma różnymi podwoziami. Najbardziej uderzający był RCV o wąskiej aerodynamice, wyposażony w wydech umieszczony daleko za oparciem siodełka. Niemca wspierał Ramon Aurín, pod czujnym okiem Kena Kawauchiego, byłego dyrektora technicznego Suzuki.
W tym czasie w pudełku Aprilia znajdowało się nie mniej niż sześć motocykli z nowym, bardzo otaczającym pakietem aerodynamicznym. Ekstraktory powietrza umieszczone po obu stronach bańki mogą sugerować, że włoska marka testuje system typu „S-Duct”. Lorenzo Savadori w ciągu ostatniego półgodziny miał mały problem techniczny, który zmusił go do skrócenia przejazdu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)