OrganizatorzyERC kontynuować prace nad obniżeniem kosztów konkurencji. Na swoim ostatnim posiedzeniu w 2020 roku Światowa Rada Sportów Motorowych FIA zatwierdziła propozycję swojej komisji Rajd samochodowy których celem jest zmniejszenie od przyszłego roku całkowitego przebytego dystansu z 210 do 180 kilometrów.
W Rajdzie 2 kierowcy podczas zawodów rozgrywanych na asfalcie i ziemi będą mogli używać maksymalnie 16 opon, podczas gdy kierowcy w Rajdzie 3 będą mieli 16 opon na asfalcie i 12 na ziemi. W kategoriach Rally4 i Rally5 zawodnicy nie będą mogli dziś wieczorem przejechać więcej niż 12 opon na asfalcie lub szutrze.
W 2021 r. bez zmian, kwalifikacja samochodów w kategorii ERC2 ulegnie zmianie w 2022 r. Ponownie w tym sezonie kierowcy zgłoszeni do Grupy N, RGT i Rally2 Kit będą mogli zdobywać punkty, zanim sytuacja ulegnie zmianie w kolejnej kampanii.
Od 2022 roku punkty mistrzowskie będą mogły zdobywać wyłącznie samochody należące do kategorii Rally3, której debiut zaplanowano na rok 2021. Wystarczająco, aby z pewnością wypchnąć zestaw Group N, RGT i Rally2 w stronę wyjścia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)