Marcusa Grönholma swędzi robak związany z rywalizacją. W wieku 52 lat Fin po raz kolejny zdejmie kask podczas rundy Mistrzostw Świata rallycross (World RX) w Spa-Francorchamps (Belgia, 21-22 listopada).
Dwukrotny rajdowy mistrz świata (WRC) z Peugeot w latach 2000 i 2002 po raz pierwszy zasiądzie za kierownicą elektrycznego Forda Fiesty zespołu Ferrata w projekcie E. Tak, wielki Nordic przechodzi na elektryczny!
#Z OSTATNIEJ CHWILI – Z radością ogłaszam dwukrotnego rajdowego mistrza świata @GronholmM dołączy do pola @spaworldRX za kierownicą Grupa @Ferratum Forda Fiesty ERX! pic.twitter.com/me58Gt7mul
— Projekt E (@projekteseries) 30 października 2020 r.
„Ukończyłem trzy okrążenia w Kouvola (Finlandia) z samochodem, tak określa główny zespół szkolenia GRX, ten, który chroni jego syna Niclasa Grönholma. Nie jestem największym fanem tej technologii szczerze mówiąc, ale gdy wślizgnąłem się za kierownicę, emocje związane z jazdą wróciły. Zachowanie samochodu jest bardzo pozytywne i robi wrażenie. »
Oficjalnie przeszedł na emeryturę w 2012 roku po wypadku podczas X Games w Los Angeles (Kalifornia) w Rallycrossie, Marcus Grönholm jeździ teraz dla przyjemności: odnotujmy Wycieczka Toyoty Yaris WRC w Szwecji w lutym 2018 r. i wyścig w Hyundai i20 WRX w RallyX Nordic w lipcu ubiegłego roku.
„Powiedziałem u siebie, że nie będę już więcej rywalizować, ale w Belgii nie będę brał udziału w żadnych wielkich walkach i na pewno nie będzie to powrót, mówi.
Chcę się zająć elektryką, bo dyscyplina i tak idzie w tym kierunku. » To także dobry sposób, aby docenić przyszłą technologię wykorzystywaną w World RX dla tego szefa zespołu.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)