W kategorii głównej, 13 samochodów będę z nim walczył, wprowadzając główną nowość w tym wydaniu, pojawienie się trzech pojazdów elektrycznych w samym środku benzyny! Samochody zbudowane przez Exagon Engineering trafią w ręce firmyAuréliena Panisa (ustępujący mistrz Trofeum Androsa Elektryczny), Nicolas Prost (podwójny zwycięzca Andros Electric Trophy 2010 i 2011) oraz Franck Lagorce (wicemistrz Andros Electric Trophy 2016).
Bardzo się cieszę, że mogę ogłosić, że wracam na pełny etat @TropheAndros_ tej zimy ścigać się w pełni elektrycznym samochodem Andros Sport Car 4×4. Zobaczmy, co możemy zrobić przeciwko samochodom benzynowym vs @motul @RebellionCzas @RebellionRacing @SYZ_Grupa @delphitech @8Js_Oficjalny pic.twitter.com/oIE2ji8u7q
— Nico Prost (@nico_prost) 15 listopada 2018
Rodzina Panis będzie rywalizować w tych samych wyścigach, ponieważ Olivier Panis wróci na lód po roku nieobecności. Zwycięzca Grand Prix Monako Formuła 1 1996 będzie bronił barw Comtoyou Racing w Audi A1 Quattro. Jego kolegami z drużyny będą Lionel Daziano (Elite), Nathanaël Berthon (Elite Pro) i Louis Gervoson (Elite).
Drużyna @ComtoyouRacing jest oficjalnie gotowy!
Z 2 Audi A1 Quattro i kierowcami: @NatBerthon & Louisa Gervosona i @olivier_panis & @liodaz ! pic.twitter.com/SY4YSVO9FM— Trofeum Androsa (@TropheeAndros_) 30 listopada 2018
Ustępujący trzykrotny mistrz Jean-Baptiste Dubourg po raz kolejny będzie częścią imprezy ze swoją rodzinną strukturą DA Racing w Elite Pro. Drugi Renault Captur zostanie powierzony Ludovicowi Gherardiemu (Elite Pro) i Emmanuelowi Moinelowi (Elite).
Najniebezpieczniejszym przeciwnikiem zawodnika Bordeaux będzie z pewnością Benjamin Rivière (Élite Pro). Trzykrotny wicemistrz Andros odchodzi z Peugeot 3008 od Pussier Automobiles firmy Clairet Sport i będzie dzielić kierownicę z Sylvainem Pussierem (Élite).
Dwie nowe twarze na sezon 2018-19 to Aurélien Comte (Élite Pro) i Dorian Boccolacci (Élite). Pierwszy z nich miał niezwykły sezon w Pucharze Świata Samochodów Turystycznych (WTCR, 11. miejsce ze zwycięstwem) i odkryje jazdę w poślizgu drugim Peugeotem 3008 firmy Pussier Automobiles by Clairet Sport. Jeśli chodzi o sterownik serii GP3 i Formuła 2zostanie umieszczony w CMR w BMW M2 obok Eddy'ego Bénézeta.
Zespół Saintéloc będzie wreszcie dobrze reprezentowany przez dwie Mazdy 3. Czwarty rok z rzędu Olivier Pernaut i Margot Lafite będzie działać wspólnie, natomiast drugi samochód powierzono Didierowi Thoralowi i Philippe’owi Bansardowi.
Uczestnicy konkursu Andros Trophy 2018–19 (kliknij prawym przyciskiem myszy, aby powiększyć)
Druga kategoria zarezerwowana dla pojazdów elektrycznych widzi pewne zmiany w swoim zestawie. Aurélien Panis teraz w Elite Pro, Vincent Beltoise będzie chciał poprawić swoją pozycję o jedno miejsce. Faworytem będzie Christophe Ferrier, który zdobył aż cztery tytuły w kategorii Electric. Będą tam pozostali gospodarze z poprzedniego sezonu.
Informujemy, że dla gości zarezerwowane zostaną dwa samochody. W pojeździe Andros Franck Montagny otworzy piłkę zanim ustąpił miejsca pilotowi Rebelii WEC Thomasa Laurenta, piosenkarzowi Claudio Capéo lub prowadzącej Carinne Galli. Organizatorzy zaprosili także mistrzów olimpijskich Perrine Laffont i Pierre Vaultier, a także komika Toma Villę i gospodarza Guillaume’a Pleya.
Mistrzowie olimpijscy na #TropheAndros, @LaffontPerrine en #Andora et @Pierre_Vaultier à @SerreChe_FR ! Oboje pojadą samochodem @enedis !! pic.twitter.com/pAUHX8LOTJ
— Trofeum Androsa (@TropheeAndros_) 12 listopada 2018
Uczestnicy trofeum Andros Electric Trophy 2018–19 (kliknij prawym przyciskiem myszy, aby powiększyć)
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)