Special ONE Racing nie poddaje się. Prawie cztery miesiące później pożar, który wpłynął na jego lokalizację na padoku w Lydden Hill (Wielka Brytania) i niestety zwęgliła dwie Lancii Delta, trójkolorowa konstrukcja wciąż oczekuje na odpowiedzi od FIA, której dochodzenie wciąż trwa.
W październiku zespół, który zgłosił swoje samochody Guerlainowi Chicheritowi i Sébastienowi Loeb żałował” apatyczne radzenie sobie ze skutkami pożaru „, ubolewając” fakt, że ani FIA, ani Kreisel Electric nie przekazały żadnego raportu z analiz ani oficjalnych wyników (dostawca baterii). »
Wydaje się, że przesłanie zostało usłyszane przez organy zarządzające, ponieważ Special ONE Racing zauważa teraz „ z satysfakcją, że FIA, świadoma trudności, przed którymi stoi zespół po incydencie na Lydden Hill, wykorzystuje wszelkie dostępne jej środki, aby zidentyfikować przyczynę. "
Obydwa obozy oczekują obecnie na raporty z analiz (przeprowadzonych przez Kreissel Electric na próbkach pobranych po pożarze), które powinny pozwolić poznać genezę problemu.
W oczekiwaniu na ostateczną odpowiedź Special ONE Racing przygotowuje się już do sezonu 2024 i cieszy się, że federacja robi wszystko, co konieczne, aby zapewnić, że World RX nadal odbędzie się w przyszłym roku. przy pełnym bezpieczeństwie dla wszystkich zespołów. » Edycja, w której ma nadzieję wziąć udział zespół Sébastiena Lesonneura.
CZYTAJ TAKŻE > Zespół Chicherita i Loeba „ubolewa nad apatycznym zarządzaniem następstwami pożaru, który spustoszył jego samochody”
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)