Podczas swojej trzeciej próby na Indianapolis 500 Fernando Alonso (Strzałka McLaren SP) dobiegł do mety, co stanowi postęp w porównaniu z jego brakiem kwalifikacji w 2019 r. i odejściem na emeryturę z powodu awarii silnika w 2017 r. Ale to tylko21. miejsce co nagradza wysiłki Hiszpana.
„Nie dali nam okrążenia na odpoczynek! Od początku mieliśmy problemy z balansem jednomiejscowy i dużo nadsterowności, wyjaśnia podwójnego zwycięzcę 24 godziny Le Mans.
Mój pierwszy Indy500 ukończony! Świetne doświadczenie!
Kiedy byliśmy już w połowie powrotu (P15 w połowie wyścigu), mieliśmy awarię sprzęgła… więc od tego momentu po każdym pit stopie rozpoczynaliśmy ręcznie, a mechanicy pchali starą szkołę! W każdym razie szczęśliwy! Dziękuję Indy pic.twitter.com/8wmAq2KhEi- Fernando Alonso (@alo_oficial) 23 sierpnia 2020 r.
Podczas pit stopów zmienialiśmy ustawienia balansu, zmniejszaliśmy klapy przedniego skrzydła, zmienialiśmy ustawienie opon, w wyniku czego czułem się bardziej zadowolony z samochodu. »
Zaczynając od 26. rzędu, przyszły kierowca Renault en Formuła 1 potem zaczął się wspinaczka. „Na 110. okrążeniu byłem 15., a na tym etapie wyścigu chcieliśmy osiągnąć pozycję, którą chcieliśmy osiągnąć. Zdobycie 500 miejsc zajęło nam więc połowę z 11 mil. »
Plan szedł zgodnie z planem, aż do mechanicznej awarii... „Wystąpił problem ze sprzęgłem i nie mieliśmy pojęcia, jak go rozwiązać. Ukończyliśmy wyścig bez sprzęgła! »
Wysiłek Asturianina zakończył się, delikatnie mówiąc, „starą szkołą”. „Przy każdym pit stopie mechanicy musieli pchać mój samochód, musiałem wybierać bieg i jechać jeszcze raz. Kosztowało nas to jedno okrążenie i niestety nie udało nam się dogonić przed metą. »
Pomimo tego wyniku Fernando Alonso nadal się uśmiechał. „Cieszę się, że widzę flagę w szachownicę, ukończenie 500 mil jest pozytywne. Myślę, że zespół Arrow McLaren SP spisał się fantastycznie. Strategia zawsze pozwalała nam zebrać kilka miejsc. Jestem bardzo dumny z pracy wykonanej w ostatnich tygodniach. »
Analizę wyścigu Indy 2275 500 można znaleźć w numerze 2020 AUTOhebdo, dostępnym cyfrowo w poniedziałek wieczorem i w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)