Jeśli w zespole MRS GT-Racing nie był punktem odniesienia, nie uzyskał oczekiwanych wyników w Porsche Niemniej jednak w 2013 roku Jean-Karl Vernay zdobył swój czwarty tytuł w ciągu czterech lat. W czerwcu ubiegłego roku mieszkaniec Villeurbanne w towarzystwie Raymonda Naraca i Christophe’a Bourreta rzeczywiście zatriumfował na 24 godziny Le Mans w kategorii GTE Am na zespołowym Porsche 911 GT3 RSR Imsa Występ Matmuta. A to po zdobyciu tytułu w Indy Lights w 2010 r., przyczyniło się do koronacji zdobytej w ILMC przez firmę Signatech Nissan w kategorii LM P2 w 2011 r. i zdobycia korony mistrza w Pucharze Porsche Carrera we Francji w zeszłym roku.
Szczycący się niewątpliwą szybkością 26-letni Francuz, rezerwista Peugeot sport w 2011 r., teraz wydaje się skupiać na Japonii. Kilka dni po wznowieniu kontaktu z Orecą 03 Sébastiena Loeb Ścigając się na torze Navarra w Hiszpanii, Jean-Karl poleciał na archipelag japoński, a dokładniej na tor OKAYAMA.
Od wczoraj do jutra przeprowadza tam testy w imieniu Hondy za kierownicą HSV-010 GT, których celem jest wystartowanie w bardzo trudnym Super GT w przyszłym roku. Włosi Vitantonio Liuzzi i Marco Bonanomi (kierowca Audi w Wytrzymałość), a także miejscowi Hideki Mutoh i Kousuke Matsuura. Krótko mówiąc, wspaniali ludzie.
Możemy się jednak założyć, że „JK” będzie w stanie się wyróżnić, ten, który z radością dołączyłby do linii Francuzów, którzy stworzyli rozkwit Super GT. A tym bardziej, że jedyny obecny w 2013 roku francuski kierowca, w tym przypadku Frédéric Makowiecki, właśnie dołączył do grona oficjalnych kierowców GT Porsche. I żeby znaleźć ślady edycji Super GT bez najmniejszego Francuza, do czego musimy wrócić? 1994, drugi rok istnienia serii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)