Był czas, gdy spotkania BTCC (British Touring Car Championship), podczas których rywalizowały ze sobą samochody zwykłych ludzi, chwaliły się docieraniem do publiczności zbliżonej do tej z Formuła 1. To samo dotyczy Niemiec, Francji, Szwecji i Włoch – popularność „Super Touring” w Europie nie słabnie. Chociaż samochody te znajdują się w muzeum od ponad dwudziestu lat, w 2023 r. superturystyka nadal będzie przynosić zyski.
Te przepisy techniczne FIA narodziły się w 1993 roku zgodnie ze starą grupą A. Pozwoliły na rywalizację ze sobą pojazdami wielkogabarytowymi (produkowanymi co najmniej 20 000 sztuk rocznie) wyposażonymi w 2-litrowy silnik wolnossący 300 KM. Producenci uznali to za doskonałą okazję do zaprezentowania się
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)