Po raz kolejny WTCR, Puchar Świata Samochodów Turystycznych, zapowiada sezon pełen emocji i zwrotów akcji. Wydaje się, że wszystkie elementy składają się na to, że rok 2022 będzie niezapomniany pod każdym względem. Będzie to ostatnia kampania samochodów TCR z silnikiem w 100% termicznym. Rok 2023 to początek nowej ery, tym razem hybrydowej (patrz wywiad z Jean-Baptiste Leyem obok). Na torze ten sezon również powinien być bardzo konkurencyjny. Yann Ehrlacher, odchodzący dwukrotny zdobywca Pucharu Świata, ma szansę na trzecią koronę z rzędu. Alzatczyk został pilotem Supertourisme ul
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)