Piąta godzina wyścigu 24 godziny Le Mans został w dużej mierze zakłócony przez wypadek CLM P1/01 – Enso n°4 ByKolles, miało miejsce na zakrętach Porsche. Kontakt z Porsche 911 RSR – Ebimotors wysłał austriacki prototyp w ściany opon, powodując nieco ponad półgodzinną przerwę.
Ponowne uruchomienie było bardzo ożywione w peletonie, zarówno u obu zawodników Toyota TS050 Hybrydowa żegluga w peletonie. Fernando Alonso zrobił wszystko, aby pozostać w kontakcie z przywódcą José Marią Lopezem, podejmując pewne ryzyko, mijając bardzo blisko torów w Hunaudières.
Hiszpański kierowca ostatecznie uzyskał przewagę nad Argentyńczykiem o 19:54. i ma teraz 1″1 przewagi nad byłym mistrzem świata WTCC.
W LM P2, G-Drive Racing kontynuuje marsz do przodu z Romanem Rusinovem na czele kategorii z Oreca 07 nr 26, który prowadzi przedAlpine A470 nr 36 – Signatech Alpine Pierre Thiriet, drugi z czasem 1”.
Pierwszą trójkę uzupełnia Ligier JSP 3 nr 217 – Panis Barthez Compétition of Timothé Buret z czasem 23:2”.
Kevin Estre pozostaje solidnym liderem w GTE Pro, a Porsche 911 RSR z numerem 92 było wielkim zwycięzcą samochodu bezpieczeństwa wypuszczonego po przebiciu opony Gabriela Aubry'ego. Francuz ma 1 cala przewagi nad BMW M38 nr 8 Nicka Catsburga, za którym podążają dwa Porsche 81 RSR z numerami 911 i 93, Earl Bamber i Richard Lietz.
Zauważ, że Ferrari 488 nr 71 został surowo ukarany, ponieważ Miguel Molina nie zastosował się do czerwonego światła pod samochodem bezpieczeństwa podczas opuszczania alei serwisowej. 3′ od Stop&Go. O godzinie 20:00 samochód został również wepchnięty do pudła.
Porsche 911 RSR nr 77 – Dempsey – Proton Racing, powierzona Mattowi Campbellowi, zachowuje kontrolę nad GTE Am.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)