Z Audi, Porsche et Toyota w LM P1 w 2014 roku konieczne będzie teraz dodanie Nissana jako oficjalnie obecnego producenta. Jeśli w przypadku tych ostatnich zaangażowanie nastąpi przede wszystkim poprzez stoisko 56., przeznaczone dla innowacyjnych technologii, reszta mogłaby składać się z programu w LM P1. W 2014 roku Nissan powróci zatem do Le Mans z samochodem elektrycznym.
Na ogłoszenie tego zobowiązania Pierre Fillon, prezes ACO, zareagował: „Z wielką dumą potwierdzamy dzisiaj powrót Nissana do... 24 godziny Le Mans dzięki temu dwuetapowemu projektowi, który w przyszłości powinien poprowadzić tę prestiżową firmę do gry o zwycięstwo. To zaangażowanie jest tego dowodemWytrzymałość, jak to rozumiemy w Automobile Club de l'Ouest, jest rzeczywiście ulubioną dyscypliną największych producentów samochodów na świecie. Wartości rozwoju technologicznego, sportowego charakteru, popularności i wysokiego poziomu sportowego, które przyświecają nam od 1923 roku i powstania 24-godzinnego wyścigu Le Mans, doskonale odpowiadają duchowi, w jakim chcą inwestować główni gracze światowego sektora motoryzacyjnego konkurs. . »
Ze swojej strony Vincent Beaumesnil, dyrektor sportowy Automobile Club de l'Ouest, był zachwycony pojawieniem się nowych technologii w Sarthe: „Projekt Nissana pokazuje, że po raz kolejny wyścigi wytrzymałościowe na poziomie Le Mans są preferowanym terenem dla głównych producentów samochodów w zakresie rozwoju nowych technologii. Wspólne pragnienie ACO i FIA, polegające na włączeniu możliwości uwzględnienia nowych technologii w obowiązujących od 1 roku regulaminach LM P2014, procentuje. Chcielibyśmy podziękować menedżerom Nissana za zaufanie w podjęciu decyzji o przetestowaniu rewolucyjnego układu napędowego w przyszłym roku podczas 24-godzinnego wyścigu Le Mans, aby przygotować się do przyszłego udziału w kategorii LM P1. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)