Toyota ma kłopoty w Meksyku

Stéphane Sarrazin wypadł z toru za kierownicą Toyoty nr 6 podczas zbiorowych testów przed 6-godzinnym wyścigiem w Meksyku. Timo Bernhard był najszybszy w sesji w Porsche nr 1.

opublikowany 01/09/2016 à 17:59

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Toyota ma kłopoty w Meksyku

Podczas gdy padok WEC Stéphane Sarrazin, przeszkolony na nowym torze Autodromo Hermanos Rodriguez, który w ten weekend będzie gospodarzem 6-godzinnego wyścigu w Meksyku, wywołał czerwoną flagę, opuszczając tor za kierownicą tego weekendu Toyota nr 6, z którym się dzieli Mike'a Conwaya et Kamui Kobayashi po obróceniu się w ostatnim zakręcie.

Jeśli Francuz wyszedł z wypadku bez szwanku, hybryda TS050 doznała znacznych uszkodzeń przodu i tyłu. Uszkodzony jednokadłubowiec, dzień dla numeru 6 dobiegł końca. Zespół rozpoczyna gruntowne prace związane z mechaniką, aby samochód był gotowy przed trzecią wolną sesją treningową jutro rano.

Najlepszy czas sesji uzyskał Timo Bernhard z czasem 1:26:847 Porsche 919 Hybryda nr 1. Niemiec pokonał Audi R18 Loic Duval które poprzedziło drugie Porsche prowadzone przez Romaina Dumasa, natomiast drugie Audi uzupełniło czołowy kwartet.

René Rast był najszybszy w klasie LMP2 w bolidzie nr 05 G-Drive Racing Oreca 26-Nissan. Gianmaria Bruni ustanowiła pierwszy benchmark GTE Pro na platformie Ferrari 488 nr 51 AF Corse, a najlepszy czas w GTE Am za kierownicą KCMG Porsche 911 RSR ustanowił Wolf Henzler.

Wyniki testów 6-godzinnego wyścigu w Meksyku

0 Zobacz komentarze)