Toyota znów marzy o zwycięstwie

Toyota ma nadzieję powrócić na czoło swoim TS050 Hybrid i czeka na 6 godzin na Silverstone, aby poznać swoją pozycję w hierarchii.

opublikowany 11/04/2016 à 11:12

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Toyota znów marzy o zwycięstwie

Po trudnym sezonie 2015 gdzie Toyota nie zanotowała ani jednego zwycięstwa, azjatycka marka ma nadzieję, że znów będzie mogła powalczyć o pierwsze miejsce dzięki swojemu nowemu TS050 Hybrid napędzanemu silnikiem 6 l V2,4 turbo z bezpośrednim wtryskiem i układem akumulatorowym w kategorii 8MJ.

Ten nowy LMP1 będzie musiał stawić czoła nowemu Audi R18 i Porsche Aktualny mistrz 919 Hybrid zoptymalizowany pod kątem nowego sezonu.

„Cieszę się, że sezon WEC wreszcie zaczyna. Mieliśmy trudny sezon 2015 i od ostatniego wyścigu sezonu z niecierpliwością czekam na debiut TS050 Hybrid.”, rozpoznał Toshio Sato, prezes zespołu. „To zupełnie nowy samochód, który musi jeszcze poprawić osiągi i niezawodność, ale powinniśmy wrócić na przód. »

Po zeszłorocznym ostatnim stopniu podium załoga „5” będzie dążyć do lepszego wyniku, nawet jeśli w obliczu postępu zawodów w dalszym ciągu będzie niepewność.

„Nowy samochód wygląda dobrze”., potwierdził Anthony Davidson. „W porównaniu do ubiegłego roku dokonaliśmy wielu zmian i już zauważyliśmy postęp pod względem wydajności. Nawet jeśli mamy nadzieję na zwycięstwo, przed wyścigiem wciąż nie znamy naszego poziomu konkurencyjności. »

« Pogoda jest często największym problemem na Silverstone”, podświetlony Sébastien Buemi. „Jest jeszcze początek roku i warunki mogą szybko się zmienić. Wybierając opony, będziesz musiał przyjąć dobrą strategię. Nieprzewidywalna pogoda może mieć duży wpływ na wyniki. »

Załoga nr 6 będzie miała na starcie dodatkowy parametr do zarządzania Kamui Kobayashi który zastępuje Alexa Wurza.

„Dobrze znam tor Silverstone z F1 i GP2, ale po raz pierwszy pojadę LMP1 na tym torze”– wspominają Japończycy. „Naprawdę miło będzie prowadzić TS050 Hybrid na tym szybko pokonywanym zakrętach torze. Będę musiał nauczyć się zarządzać ruchem ulicznym za kierownicą LMP1, ale tor oferuje wiele możliwości wyprzedzania. Po testach jestem bardzo pewny siebie. »

Poznaj Przewodnik AUTOhebdo WEC dostępny od poniedziałku w wersji cyfrowej na wszystkich platformach i od środy w kioskach.

Jacques’a-Armanda Dupuisa

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz