Konflikt dat pomiędzy 6-godzinnym wyścigiem Spa-Francorchamps a wyścigiem E-Prix w Berlinie skłania producentów do odpowiedniego dostosowania. W ten sposób kilku kierowców zostaje jednocześnie zgłoszonych do kategorii Hypercar FIA WEC i w Mistrzostwach Świata. Dotyczy to szczególnie Edoardo Mortary, który jeździ dla Mahindry FE i Lamborghini w Wytrzymałość.
Jeżeli niektóre zespoły zdecydują się ścigać w Belgii tylko z dwoma kierowcami, na co zezwalają przepisy, i będzie tak w szczególności w przypadku Hertz Team Jota Porsche Nr 12, w którym Norman Nato, który będzie w Niemczech z Andretti, nie zostanie zastąpiony. Ze strony włoskiego producenta zdecydowano się zatrudnić kierowcę Andreę Caldarelli IMSA marki wraz z Matteo Cairoli i Romain Grosjean.
Transalpine będzie zatem wspierać Mirko Bortolottiego i Daniila Kvyata przez Quiévrain na SC63, co potwierdził Rouven Mohr, dyrektor techniczny programu, podczas konferencji prasowej podczas 6-godzinnego wyścigu Imola w tę sobotę. 34-letni kierowca będzie również obecny na padoku podczas drugiej rundy WEC 2024 w ten weekend.
Start 6-godzinnego wyścigu Imola nastąpi o godzinie 13:00.
CZYTAJ TAKŻE > WEC 2025 – JOTA na pole position do prowadzenia Cadillaców w Hypercar
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)