Ginetta kończy swoje pierwsze testy w tunelu aerodynamicznym

Brytyjski producent, którego przyszły niehybrydowy LM P1 ma zadebiutować w zawodach w 2018 roku, przeprowadził pierwszą rundę testów w tunelu aerodynamicznym.

opublikowany 21/06/2017 à 12:13

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Ginetta kończy swoje pierwsze testy w tunelu aerodynamicznym

Po ogłoszeniu swojej obecności w 2018 r. na początku 2017 r. wraz z nowym niehybrydowym LM P1, opracowanym przy wsparciu Paolo Catone (byłegoPeugeot) czy nawet Adrian Reynard, Ginetta niedawno rozpoczęły się pierwsze pięciodniowe testy w tunelu aerodynamicznym.

Prototyp, który będzie zasilany blokiem Mecachrome, przeszedł instalację Williams Advanced Engineering w Grove, partner Ginetta w tym projekcie. W nadchodzących tygodniach zaplanowana jest druga sesja.

„To był bardzo pozytywny pierwszy test dla Ginetty, komentuje Andy Lewis, szef aerodynamiki w Ginetta. Zanim przenieśliśmy się do Williams Advanced Engineering, przeprowadziliśmy symulację setek wyścigów w CFD. Przeprowadziliśmy mapowanie aerodynamiczne i ćwiczenia korelacyjne, aby zweryfikować wstępne wyniki tunelu. Od tego momentu rozwój aerodynamiki rozpoczął się pomyślnie, odnotowując znaczną poprawę wydajności. »

„Nasz pierwszy tydzień testów w Williams Advanced Engineering był ogromnym sukcesem, kontynuuje Ewan Baldry, dyrektor techniczny Ginetta. Ilość zebranych danych w połączeniu z korzyściami, jakie osiągnęliśmy w tunelu, dają zespołowi z Leeds fantastyczną platformę do dalszych prac nad rozwojem aerodynamiki naszego projektu LM P1.

Sam model był dziełem sztuki. Rozległe linie, opony z łuskami, zawieszenie o zmniejszonym tarciu, zawiłość słupków i szczegóły hamulców były warte uwagi. Dodatkowo silnik Mecachrome został odtworzony przy użyciu technologii szybkiego prototypowania. Wszystko to oznacza, że ​​mamy fantastyczne narzędzie do rozwoju aerodynamiki. »

Ginetta ma nadzieję zbudować dziesięć egzemplarzy LM P1 na rok 2018.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz