Agresywna strategia Porsche wpędził Marca Lieba w kłopoty. Kierowca 919 Hybrid nr 2 XNUMX Hybrid przedłużył komplet opon, aby skrócić czas hamowania, ale Niemiec nie mógł nic zrobić, aby zapobiec Toyota # 5 Anthony'ego Davidsona, aby odzyskać kontrolę nad wyścigiem. Pierwszy TS050 Hybrid ma minutę przewagi trzy godziny przed flagą z szachownicą.
Drugi japoński LMP1 przegrał z niemieckim samochodem, Kamui Kobayashi stracił prawie 20 sekund po korkociągu na wyjściu z zakrętów Porsche. Numer 6 znajduje się ponad pół minuty za 919 Hybrid.
L 'Alpine Numer 36, obecnie prowadzony przez Stéphane’a Richelmiego, ma ugruntowaną pozycję na czele LMP2 z przewagą ponad dwóch minut nad numerem 26 w G-Drive Racing powierzonym Willowi Stevensowi. SMP Racing BR01 z numerem 37 zamyka tymczasową pierwszą trójkę z Vicktorem Shaytarem przed Strakka Racing Gibson 015S prowadzonym przez Nicka Leventisa.
Ford GT z numerem 68 Joey'a Handa zwiększył przewagę po tym, jak Toni Vilander obrócił Ferrari z numerem 82 Risi Competizione. Fordy GT Ryana Briscoe i Billy’ego Johnsona wyprzedzają Vantage nr 95 Nicki Thiima. F458 nr 62 z Stabilny Corsa pozostaje na szczycie GTE Am wraz z Townsend Bell.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)