Przed powrotem na płaskowyż WEC 2017 podczas prologu, 1 i 2 kwietnia w Monza, Porsche na początku tygodnia ukończył drugą sesję testową swojego 919 Hybrid na torze MotorLand Aragon w Hiszpanii. Pomimo zmiennej pogody Andreas Seidl był zadowolony.
„Warunki były ogólnie dobre. W ciągu dnia sucho i słonecznie, w nocy dużo wilgoci i mgły.” – podkreślił szef niemieckiego zespołu . Mgła zmusiła zespół do przedłużenia testów o dwa dni i tym samym dołączenia do toru Toyota Gazoo Wyścigi. „Skupiliśmy się głównie na pakiecie na rok 2017, z którego będziemy korzystać w Silverstone i Spa, on kontynuował., a także niezawodność, konfiguracja i opony. Nadal jest wiele do zrobienia Le Mans. »
Według Stephena Mitasa, głównego inżyniera wyścigowego, cel był dwojaki: „Pracowaliśmy zarówno nad rozwojem samochodu, jak i wytrzymałością”.
Na tę okazję obecnych było sześciu stałych kierowców. Przypominamy, że Earl Bamber dołącza do Timo Bernharda i Brendon Hartley na drugim miejscu, podczas gdy Neel Jani jest teraz wspierany przez André Lotterera i Nicka Tandy’ego na pierwszym miejscu. W pięć dni przebyto 2 km.
Wersja 2017 Hybrid zostanie zaprezentowana podczas prologu na Monzy. Otrzyma wtedy nowe kolory, podobne do tych z 919 RSR.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)