Regulamin techniczny hybrydy LM P1 utrzymany do 2019 roku

FIA i ACO potwierdziły po finale w Bahrajnie, że regulamin techniczny hybrydy LM P1 zostanie utrzymany do 2019 roku.

opublikowany 20/11/2016 à 10:13

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Regulamin techniczny hybrydy LM P1 utrzymany do 2019 roku

Spodziewaliśmy się nowych przepisów technicznych na rok 2018 w najwyższej kategorii Mistrzostw Świata.Wytrzymałość, ale obecne przepisy techniczne dotyczące pojazdów hybrydowych LM P1 zostaną ostatecznie przedłużone do 2019 r., jak określono w dzisiejszym porannym komunikacie prasowym.

„Odbył się Komitet Strategiczny złożony z przedstawicieli Porsche et Toyota, dwóch producentów pojazdów hybrydowych LMP1, Pierre Fillon, prezes Automobile Club de l'Ouest i Sir Lindsay Owen-Jones, przewodniczący Komisji ds. Wytrzymałości FIA.

Po bardzo konstruktywnych dyskusjach wszystkie strony zgodziły się na utrzymanie obecnych przepisów dotyczących pojazdów hybrydowych LMP2019 do końca 1 r. 

Niniejsza propozycja stanowi uzupełnienie decyzji już podjętych w tej kwestii: ograniczenie personelu zespołu, maksymalna dozwolona liczba definicji aerodynamicznych, sesje w tunelu aerodynamicznym i dni testów itp.

Tyle działań sprzyjających dużej konkurencji technologicznej w nadchodzących latach, nie prowadzących do nieograniczonej eskalacji kosztów. Zobowiązanie producentów hybryd LMP1 zostanie przedłożone do zatwierdzenia następnej Radzie Światowej FIA zaplanowanej za dwa tygodnie. »

Od 2017 roku hybrydowy LM P1 będzie rywalizował ze sobą Porsche i Toyoty, po ogłoszeniu wycofania się Audi, zwycięzca wczoraj w Bahrajnie.

0 Zobacz komentarze)