Po bezpłatnych sesjach treningowych odbywających się na torze Castellet w ramach pierwszej rundy europejskiego sezonu 2020 Le Mans Series, firma Oreca, oficjalny dostawca silnika do nowej generacji LMP3, zauważyła problem z autonomią benzyny, który może wpłynąć na zdolność samochodów do ukończenia całego wyścigu przy trzech tankowaniach. Dlatego też Kolegium Stewardów Sportowych (Biuletyn nr 2 poniżej) zdecydowało o nałożeniu dodatkowego obowiązkowego pit stopu na czas tego wyścigu.
Aby uniknąć podobnej sytuacji podczas drugiej imprezy sezonu na torze Spa-Francorchamps, 9 sierpnia Automobile Club de l'Ouest, organizator europejskiej serii Le Mans, wyraźnie zwrócił się do firmy Oreca o rozwiązanie tego problemu zużycia paliwa, ponieważ tak szybko jak to możliwe.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)